Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان بر اثر شکستگی یکی از سیل‌بندهای منطقه به زیر آب رفت. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در چند روز اخیر شاهد ورود سامانه بارشی قوی در سراسر کشور و نواحی مختلف آن بودیم به گونه‌ای که استان خوزستان به عنوان دومین استان از نظر افزایش میزان بارندگی در کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان بارندگی سبب افزایش آب پشت سدهای استان خوزستان شده و سطح دبی ورودی را افزایش داد اما ورود به موقع اعضای شورای مدیریت بحران استان و برگزاری کمیته‌های مختلف از پیش از وقوع بحران، خسارت و هرگونه تلفات جانی و مالی را به حداقل ممکن رساند.

 غلامعباس هزاریان فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اشاره به آب‌گرفتی و به زیر آب رفتن روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان به دلیل افزایش دبی آب رودخانه کرخه، اظهار داشت: قریب به 30 خانوار در این روستا زندگی می‌کردند و محل سکونت آنها دقیق همجوار با مسیر آبی سرریز به تالاب هورالعظیم بود.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: افزایش دبی آب سبب سرریز شدن آب به تالاب هورالعظیم و در ادامه آب‌گرفتگی این روستا و به زیر آب رفتن آنها شده است.

هشدار مدیریت بحران خوزستان نسبت به وقوع سیل و طغیان رودخانه‌هاخوزستان| هشدار مدیریت بحران بهبهان در پی بارش‌های شدید؛ مردم از نزدیک‌شدن به رودخانه‌ها پرهیز کنندخوزستان| عشایر دزفول در میان سیلاب محاصره شدند

وی با اشاره به شکستگی یکی از سیل‌بندی‌های منطقه و تأثیرگذاری آن بر ورود آب به روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان، افزود: تمامی دستگاه‌های مسئول در حال تلاش برای رفع مشکل سیل‌بند منطقه و تخلیه آب وارد شده تا پایان امروز هستند.

هزاریان با بیان این‌که هیچگونه مشکلی برای اهالی روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان ایجاد نشده است، گفت: مسئولان منطقه در تلاش  برای حل مشکل اهالی روستا هستند.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان از عدم وقوع هرگونه خسارت برای اهالی روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان بر اثر آب‌گرفتگی خبرداد.

انتهای پیام/

R41468/P4001/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد

فرماندار عنبرآباد، گفت: راه ارتباطی ۱۷ روستای جبالبارز جنوبی و ۱۲ روستای بخش مرکزی عنبرآباد مسدود است و‌ راهداران در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند. - اخبار استانها -

یزدان افشاری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به باران زیاد باران در چند روز گذشته در سطح این شهرستان، اظهار داشت: هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان از قبل صادر شده بود، اما حجم بسیار زیاد بارش‌ها در شهرستان عنبرآباد بی‌نظیر بود و البته مشکلاتی را هم برای مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های فراوان چند روز گذشته در این شهرستان باعث مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 17 روستا در حوزه جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد شد، ادامه داد: راه ارتباطی 12 روستا نیز در حوزه بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد مسدود شده است.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه راهداران در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند، افزود: البته بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد، اما عملیات اجرایی بازگشایی راه‌های ارتباطی این شهرستان از امروز با سرعت در دستورکار است.

وی با تقدیر از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان عنبرآباد و پشتیبانی‌های استاندار کرمان و حضور میدانی در این شهرستان، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که توانستیم بدون آسیب جدی به بخش‌های مختلف سیلاب‌ها را مدیریت کنیم و در تلاش هستیم که بخش‌های آسیب دیده را هم هر چه سریع‌تر اصلاح و بازسازی کنیم.

امدادرسانی هلال احمر به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمانآخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند

افشاری‌پور با بیان اینکه درخواست داریم کسانی که در حواشی رودخانه‌ها حضور دارند به ویژه عشایر ما نسبت به نگهداری احشام و دور کردن آنها از بستر و مسیر رودخانه به ویژه در بخش جبال‌بارز جنوبی اقدام کنند، گفت: روز گذشته شاهد مفقود شدن سه نفر از عشایر این منطقه در بخش سرجنگل بودیم که با امدادرسانی 50 نفر از امدادگران در قالب 10 تیم توانستیم طی 6 ساعت این افراد پیدا کرده و به آغوش خانواده برگردانیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد