Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی چهل امیرانی روز سه شنبه در آیین بهره برداری همزمان از 52 طرح برق رسانی روستایی در روستای دارونه الشتر افزود: قبل از انقلاب اسلامی چهار هزار و 367 روستا برق داشتند که این رقم اکنون با افزایش 13 درصدی به 57 هزار و 200 روستا یعنی روزانه (3.7) روستا رسیده است.
وی با اشاره به برق رسانی 100 روستای دیگر تا پایان امسال تصریح کرد: 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد روستاهای کشور از جمله بالای 10 و 20 خانوار و تمام جمعیت شهری برق دار هستند.
وی ادامه داد: اکنون 250 هزار کیلومتر از شبکه برق کشور روستایی است که این حجم خدمت رسانی در جمهوری اسلامی قابل مقایسه با دوره قبل از آن نیست.
چهل امیرانی گفت: 42 روستای لرستان قبل از انقلاب برق رسانی شده بود که این رقم اکنون به 2 هزار و 720 روستا رسیده و 65 برابر شده است.
وی تصریح کرد: حدود 22 روستای استان به دلیل سخت گذر بودن و مشکلات راه دسترسی برق رسانی نشده که تلاش می شود تا سال آینده انجام شود.
وی با بیان اینکه جشن برق رسانی تمامی روستاهای بالای پنج خانوار کشور سال آینده برگزار می شود گفت: از مجموع سهم 150 میلیارد ریالی امسال لرستان تاکنون 70 درصد پرداخت شده و تلاش می شود مابقی آن تا پایان سالجاری تخصیص یابد.
برق رسانی به روستای دارونه متشکل از 2.3 کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک پست 25 کیلو ولت آمپر و شبکه فشار ضعیفی با هفت دهم کیلومتر طول است.
برای برق رسانی به 52 روستای استان 250 میلیارد ریال هزینه شده است.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب انقلاب اسلامی برق جمهوری اسلامی خدمت رسانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در ابوظبی آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رضا عامری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید و با اشاره به اهمیت تبادل هیئت‌های عالیرتبه میان دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

گزارش سفیر ایران از روند همکاری‌های دوجانبه بین تهران و بغدادتاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • روستای نگل قطب زیارتی کردستان/بزرگ‌ترین پل شیشه‌ای معلق در نگل
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب
  • ایران چهل سال از مهاجرین افغان به خوبی میزبانی کرد