Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@01:09:08 GMT

امضای قرارداد میان رهبران فرانسه و آلمان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۴۰۶۷

امضای قرارداد میان رهبران فرانسه و آلمان

آنگلا مرکل و امانوئل ماکرون، رهبران آلمان و فرانسه معاهده جدید همکاری (اتحاد) میان دو کشور را امضا می‌کنند.

۶۵ سال پیش در چنین روزی شارل دو گل و کنراد آدنوئر با امضای اولین معاهده مودت میان دو طرف، نخستین گام برای فراموش کردن قرن‌ها جنگ و تنفر را برداشتند.

بیش از ۶ دهه بعد، رویای اروپای متحد بیش از همیشه لرزان است؛ نه نرخ رشد اقتصادی مانند آن سال‌ها بالا است و نه اروپا مانند دهه‌های پس از جنگ پذیرای مهاجران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروج سخت بریتانیا از اتحادیه اروپا و عروج احزاب راست‌گرای افراطی در دیگر کشورهای اروپایی که پس از برگزیت، خواستار طی روند مشابهی برای بازگرداندن حاکمیت ملی و کاهش قدرت نهادهای مستقر در بروکسل هستند، آینده این نهاد بین‌المللی را با چشم‌اندازی مبهم رو‌به‌رو کرده است.

امضای توافق جدید میان دو کشور، به‌ویژه در فرانسه بحث برانگیز شده است. رهبران احزاب راست و راست افراطی این کشور نگران از قدرت فزاینده همسایه شرقی و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی داخلی فرانسه، نگران از دست رفتن قدرت و اعتبار قرن گذشته در برابر آلمان‌ هستند.

این نگرانی‌ها به جایی کشید که مارین لوپن، رهبر حزب «اتحاد ملی» اعلام کرد این معاهده می‌خواهد کرسی فرانسه در شورای امنیت و مناطق مرزی آلزاس-لورن را به آلمان واگذار کند. با این که دروغ بودن این خبرها بسیار زود مشخص شد، اما انتشار و دست به دست شدن چنین اخباری نشانگر حساسیت بسیاری از فرانسوی‌ها به هرگونه تغییر و تحول در رابطه با آلمان است.  / یورونیوز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان

مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان تحمل یک شکست دیگر را ندارند

طرفداری | در حالی که گفته می‌شد یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی سران بایرن مونیخ برای جایگزین با توماس توخل است اما امروز صبح اعلام شد او تصمیم به تمدید قراردادش با تیم ملی آلمان تا جام جهانی 2026 گرفته است.

به گزارش توبی آلشفل از بیلد؛ در قرارداد جدید یولیان ناگلزمان یک بند فسخ گنجانده شده که اگر تیم ملی آلمان در مرحله گروهی یورو 2024 حذف شود و نتواند به مراحل بالاتر برسد، فعال خواهد شد و فدراسیون فوتبال آلمان نیز مجبور نیست هیچ پولی بابت فسخ قرارداد این سرمربی پرداخت کند.

بنابراین خبری از پرداخت حقوق او تا پایان قراردادش نخواهد بود. البته ناگلزمان نیز از بابت گنجانده شدن این بند در قراردادش ناراحت نیست و مطمئن است در این مسابقات، عملکرد موفقیت‌آمیزی خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد