Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@09:21:56 GMT

مصر از هلاکت ۵۹ تروریست خبر داد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۴۱۱۵

مصر از هلاکت ۵۹ تروریست خبر داد

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر در بیانیه‌ای درخصوص عملیات جامع در سیناء اعلام کرد: ۴۴ فرد مسلح در عملیات نیروهای ارتش و ۱۵ تکفیری بسیار خطرناک در عملیات پیشدستانه نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند و یک افسر و شش سرباز نیز جان خود را از دست دادند.

بنا بر گزارش الیوم‌السابع، در این بیانیه همچنین آمده است: نیروهای ارتش مصر شماری از تفنگ‌ها با گلوله‌های مختلف، بمب‌های آماده انفجار تکفیری‌ها و ۱۵ خودرو و ۴۳ موتور سیکلت بدون پلاک را طی عملیات خود کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق بیانیه مذکور، ۵۶ خودروی متعلق به نیروهای تکفیری منهدم شد. در این بیانیه همچنین آمده است: تعدادی از مخفیگاه‌هایی که نیروهای تکفیری از آن استفاده می‌کردند، نیز تخریب شدند.

طبق گزارش این بیانیه، مهندسان نظامی توانستند ۲۴۲ بمب که توسط تروریست‌ها به منظور هدف قرار دادن نیروهای امنیتی در مسیرها کار گذاشته شده بود، کشف کنند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم

به گزارش جماران؛ یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که گالانت از قرارگاه فرماندهی جبهه شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد، جایی که رایزنی‌های عملیاتی او با فرمانده تیپ «اوری گوردین» و افسران اطلاعات و عملیات و آتش‌نشانی انجام شد.

گالانت مدعی شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی موفق شده اند که نیمی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان را به شهادت برسانند!

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا