Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، چابک رییس هیات تنیس استان فارس گفت: در روز نخست مسابقات حذفی تنیس بانوان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر، هیات تنیس فارس با ترکیب الهه ظفرخواه و کیمیا عامری ثانی ۳-صفر آکادمی تنیس دادخواه ب را از پیش رو‌برداشت .

وی افزود : پرسیاتور شیراز هم با بازیکنان آن نسترن چوبینه و کیمیا مناجاتی موفق شد إم تی تی مشهد را ۳-صفر مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات تنیس استان فارس اضافه کرد : در گروه سه هیات تنیس فارس با فرودنیا کرمان ، هما بندرعباس ب و آکادمی دادخواه اصفهان الف و در گروه چهارم المپیک اسپورت شیراز با هیات تنیس البرز ، نقش جهان اصفهان، گلگهر سیرجان همگروه است و در گروه نهم پرسیا تور شیراز هم با سلیم شاهرود الف ، به کیش اصفهان و ام تی تی مشهد به رقابت می پردازد.

در این دوره از رقابت ها ۵۲ تیم از استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر ، تهران، خراسان شمالی ، سمنان ، فارس، کرمان ، مازندران ، هرمزگان ،همدان ، یزد و جزیره کیش حضور دارند.

هشتمین دوره رقابت های تنیس جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ب

برتری نمایندگان فارس در جام حذفی تنیس کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، هافبک باتجربه ذوب آهن پس از پیروزی مقابل آلومینیوم در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ضمن خوشحالی از پیروزی این تیم نسبت به آینده خوشبینانه صحبت کرد.

ویدئو: 330639

کامیابی‌نیا درباره شرایط فنی بازی با آلومینیوم گفت: بازی با فکر و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم، نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند و در نیمه دوم با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با ما داشت توانستیم به بازی برگردیم و توانستیم تمام دستورات تاکتیکی را انجام دهیم و در دقایق پایانی گل بزنیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

کامیابی‌نیا نسبت به شرایط داوری این مسابقه اظهار نظر کرد و گفت: استادیوم خلوت است و این روی داوران تاثیر دارد، امروز داور مسابقه خوب قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم، امیدوارم داورها در بازی‌های بعدی مسلط باشند و هر تیمی که زحمت می‌کشد بتواند موفق باشد.

کامیابی‌نیا درباره دیدار حساس با تراکتور در جام حذفی گفت: باید خیلی خوب ریکاوری کنیم، تا فردا بردمان را جشن بگیریم و بعد از آن آماده مسابقه با تراکتور شویم و با تمرکز کامل به بازی با تراکتور برسیم، فکر می‌کنم بتوانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز باشیم.

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور
  • دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!
  • مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور
  • شیراز میزبان نخستین کنفرانس ملی مهارت ایران