Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عضو شورای شهر تهران گفت: ۲ هزار ملک شهرداری در مناطق شمالی تهران بعضا بدون ضابطه و قانون در تصرف افرادی قرار گرفته است که اکنون حاضر به تخلیه نیستند.

محمود میرلوحی درباره امکاناتی که از شهرداری تهران در دست افراد غیر قرار گرفته است، اظهار داشت: باید آنهایی که این امکانات را در اختیار این افراد گذاشتند پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: در حال حاضر شهرداری تهران به بانک‌ها، پیمانکاران و دیگر نهادهای بدهکار است و خیلی از پروژه‌ها نیمه باقی مانده است و باید تکمیل شود؛ بنابراین اجاره، فروش و تهاتر کردن این ملک‌هایی که در دست افراد غیر است برای شهرداری تهران می‌تواند راهگشا باشد. 

 

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار ملک در دست افراد حقیقی و حقوقی بعضا بدون اجاره‌نامه و ضابطه قانونی واگذار شده است، گفت: وقتی که برای تحویل این املاک مراجعه می‌کنیم آنها نه تنها مقاومت می‌کنند بلکه پاسخگو نیستند و حتی براساس حکم قضایی نیز اقدام نمی‌کنند.

 

وی افزود: تاکنون برای ۲۰۰ ملک که در اختیار افراد غیر قرار گرفته است و باید تخلیه کنند حکم قضایی گرفته‌ایم و امیدواریم هرچه زودتر نسبت به تخلیه این اماکن اقدام شود. 

 

میرلوحی با اشاره به اینکه اکثر املاک واگذار شده به افراد غیر در شمال شهر تهران واقع شده است، گفت: این املاک در اختیار مدیران سابق و بعضی از افراد خاص است. 

 

منبع: فارس

برچسب ها: عضو شورای شهر تهران ، شهرداری ، تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: عضو شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز

ابراهیم کمالی گفت: امروز دوازدهمین جلسه از جلسات میز خدمت املاک و مستغلات در شهرداری منطقه ۹ بود که در آن بسیاری از مسائلی که مردم در این منطقه و سایر مناطق با آن روبرو بودند، بررسی و دستور لازم در خصوص حل این مسائل در همان موقع صادر شد.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه یک به‌عنوان آخرین میز خدمت دور نخست در هفته آینده خواهد بود، از برگزاری میز‌های خدمت در دور نخست ابراز خرسندی و بیان کرد: مسائلی که مردم با آن در این مناطق روبرو بوده، بررسی و دستور حل آن در لحظه صادرشده است.

کمالی از نخستین میز خدمت دور دوم در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز خبر داد و عنوان کرد: در دور دوم این میز خدمت بنا داریم تا مسائل را به‌صورت تخصصی‌تر بررسی کرده و سعی می‌کنیم به مسائلی که چندین سال در اقصی نقاط شهر شیراز دچار مشکل بوده، بپردازیم.

عضو و ناظر اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز عنوان کرد: در این دور سعی خواهیم کرد از مدیران دستگاه‌های دیگر که به نحوی در ارتباط با این پرونده‌ها نیز هستند دعوت کرده تا در لحظه نسبت به حل مشکلات اقدام شود. رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: امروز با برگزاری میز خدمت املاک و مستغلات شاهد اتفاق خوبی در شهرداری منطقه ۹ هستیم و مسائل مردم محلات که در این حوزه موزد بررسی قرارگرفته و دستور لازم در این خصوص صادرشده است. 

سیده مریم حسینی از قول مساعد شهردار این منطقه در خصوص موارد مربوطه خبر داد و گفت: با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شاهد خواهیم بود که بسیاری از مسائل حل شود. عضو و ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه ۹ شیراز از اهتمام نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری در خصوص برگزاری میز خدمت این حوزه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟