Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:14:19 GMT

اعلام برنامه پرسپولیس تا بازی با پدیده

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۴۱۸۲

اعلام برنامه پرسپولیس تا بازی با پدیده

تیم فوتبال پرسپولیس تا بازی با سپید رود رشت، ۱۰ جلسه تمرین و یک بازی دوستانه در ۸ روز انجام خواهد داد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مصطفی قنبرپور، سرخپوشان تا بازی با سپیدرود رشت در چارچوب دیدارهای جام حذفی، 10 جلسه تمرین و یک بازی دوستانه را پشت سر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود. سرخپوشان در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه روزی دو جلسه برنامه تمرین خواهند داشت که برنامه نوبت بعدازظهر روز پنجشنبه به بازی دوستانه با ماشین سازی از ساعت 15:30 اختصاص دارد. تمرینات نوبت صبح در این سه روز، از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

پرسپولیس از یکشنبه آینده روزی یک جلسه تمرین را از ساعت 11 انجام می‌دهد.

کاروان پرسپولیس بعد از تمرین روز چهارشنبه دهم بهمن، برای بازی با سپیدرود که در روز یازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود، راهی رشت خواهد شد و در هتل کادوس مستقر می‌گردد.

بازیکنان روز جمعه 12 بهمن استراحت می‌کنند و پس از آن، تا بازی با پدیده مشهد که 17 بهمن انجام می‌شود، روزی یک جلسه تمرین دارند. اردوی پیش از بازی با پدیده، در هتل اوین برگزار می‌شود و طبق همین اعلام، برنامه‌ها تا بازی با پدیده در زمین نفت تهرانسر انجام خواهد شد تا زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آماده شود و سرخپوشان پس از بازی با پدیده قصد دارند به ورزشگاه اختصاصی خود برگردند.

ماشین‌سازی به مصاف نساجی و پرسپولیس می‌رود

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو