Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید هادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: با هدف برخورد با مخلان امنیت اجتماعی و سلب کنندگان آسایش از مردم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال موفق به شناسایی باند سارقان حرفه‌ای و متلاشی شدن این باند کرد.

وی گفت: در یک عملیات اطلاعاتی وطراحی شده از سوی پلیس سارقین در تله پلیس گرفتار و در یک اقدام سریع ۴ سارق منازل درشهرستان خلخال که از مدت‌های پیش با همکاری هم دست در سرقت منازل شهروندان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خلخال اضافه کرد: در بازجویی اولیه سارقین به بیش از ده‌ها سرقت درمناطق مختلف شهرستان خلخال اعتراف و پلیس آگاهی

موسوی پس از تشکیل پرونده این سارقان را تحویل مقام قضایی شهرستان خلخال داد.

وی گفت: تعامل با پلیس یک امر حقیقی وواقعی در کوتاه کردن دست سارقان از جامعه و برقراری امنیت اجتماعی است و مردم باید با توجه به این مهم که پلیس در کنار مردم و جهت آسایش و امنیت آنان آماده جانفشانی است.

فرمانده انتظامی خلخال تصریح کرد: تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان جهت گزارش امور یاد شده معرفی می‌گردد.

موسوی گفت: قطعا با تعامل مردم و ارتباط با تلفن‌های پلیس خیلی از مشکلات جامعه حل و با گزارش سریع مردم در کنار پلیس در جلوگیری از سرقت و کاهش آن در جامعه تاثیر گذار واقع خواهند بود.
انتهای پیام/ح

متلاشی باند سارقان حرفه ای در خلخال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری عاملان تیراندازی که در ایام تعطیلات نوروز در یکی از روستاهای بدره اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد زمان بیگی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده پلیسی دو نفر را در این رابطه شناسایی کردند و پس از هماهنگی با امور قضائی طی عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهمان در یکی از شهرستان‌های همجوار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند، گفت: هر دو نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 744797

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس