Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@15:53:30 GMT

اعتراضات مردمی علیه دو خودروساز بزرگ

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۴۴۴۸

اعتراضات مردمی علیه دو خودروساز بزرگ

به گزارش تابناک اقتصادی؛ به‌تازگی گروهی از معترضان در حاشیه نمایشگاه خودرو دیترویت در راستای اعتراض به دو خودروساز بزرگ آمریکا، جنرال‌موتورز و فورد تجمع کردند.

از جمله این گروه‌ها می‌توان به تعدادی از فعالان محیط‌زیست اشاره کرد که در بیرون از نمایشگاه دیترویت دست به تجمع زدند. نکته جالب این حرکت استفاده از عروسک‌های دایناسور تی‌رکس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معترضان به خبرنگاران گفته‌اند به این دلیل از تی‌رکس استفاده کرده‌اند که آلایندگی فورد اکسپلورر برابر با ۹تن بوده که با وزن شناخته‌شده‌ترین دایناسور دنیا برابر است.

فعالان محیط‌زیست همچنین اعلام کرده‌اند فورد یکی از خودروسازانی است که با دولت ترامپ برای آسان‌تر کردن قوانین مصرف سوخت و استانداردهای آلایندگی گازهای گلخانه‌ای لابی کرده است.اما اعتراض‌های دیگری هم در خلال برگزاری نمایشگاه دیترویت گزارش شده است.

برای مثال اتحادیه کارگران خودروی آمریکا(UAW) هم دست به تجمع در مقابل این نمایشگاه زده است. این اعتراض پس از اعلام برنامه‌های جنرال‌موتورز برای تعطیلی تعدادی از کارخانه‌هایش در سال‌جاری انجام شده است.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعتراضات مردمی خودروساز آمریکا جنرال موتورز فورد نمایشگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا امت شهیدپرور و انقلابی ارومیه در تجمعی، از مردم مظلوم غزه حمایت خواهند کرد.

این تجمع مردمی و دانشجویی در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی و ادامه نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه برپا می‌شود.

فردا چهارشنبه ۸ فروردین از ساعت ۱۱ صبح، مردم انقلابی ارومیه در میدان انقلاب گرد هم آمده و خشم و انزجار خود را از رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • خصوصی‌ها، کم‌کاری دو خودروساز بزرگ را جبران کردند...
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در ارومیه
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در پاکدشت
  • تجمع بزرگ قرآنیان ورامین برگزار می شود
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • ویدیو/ تجمع مردمی در چند استان علیه جنایت صهیونیست در بیمارستان شفا