Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا مددی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مسابقات بدمینتون دهه فجر اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره‌ی مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر از تاریخ پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: این مسابقات در ۲ بخش مردان و زنان، در جداول یک نفره و ۲ نفره برگزار می‌شود و سرداوری آن بر عهده "سامانتا" از کشور سریلانکا است، از طرف فدراسیون بدمینتون آسیا کمک سرداوری این رقابت‌ها بر عهده خودم می‌باشد. در ابتدا ۳۲ کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند و پس از انصراف سه کشور، تعداد تیم‌های شرکت کننده به ۲۹ کشور تغییر یافت.

مبلغ جایزه این رقابت‌ها ۲۵ هزار دلار در نظر گرفته شده است و بازیکنان حاضر در این مسابقات رنکینگ‌های خوبی را در فدراسیون جهانی بدمینتون دارا می‌باشند. بازیکنان خوبی از کشور‌های شرق آسیا مانند: سنگاپور، تایلند، اندونزی، مالزی و... در این دوره حضور دارند.

او ادامه داد: یک بازیکن خانم از کشور اسپانیا در این دوره حضور دارند که صاحب رنک ۳۵ جهان است که باعث بالا رفتن سطح این رقابت‌ها شود، امیدوارم ملی پوش کشورمان بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

عضو هئیت رئیسه فدراسیون بدمینتون کشورمان در خصوص برگزاری نشست توسعه بدمینتون آسیا در تهران گفت: با توجه به اینکه مهدی انوری نایب رئیس این کمیته است، قرار شده جلسه‌ای را با رئیس و دبیر این کمیته در ایران داشته و برنامه توسعه بدمینتون آسیا در سال ۲۰۱۹ را بررسی کنیم، همچنین یک کمپ تمرینی با حضور بازیکنان ایرانی و خارجی در زمان نشست توسعه بدمینتون آسیا در تهران برگزار خواهد شد.

مددی درباره‌ی برنامه‌های آتی فدراسیون بدمینتون بیان کرد: هر فدراسیون در ابتدای سال یکسری برنامه‌های را برنامه ریزی می‌کند و ما هم تا به امروز تمامی برنامه‌های خود را انجام داده ایم و مسابقات بدمینتون ساحلی کشور، رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون را در پیش داریم. همچنین مجمع سالیانه بدمینتون که برای مصوب کردن قوانین در سال ۹۸ در پنجم اسفندماه با حضور روسای هئیت‌های استانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شهبازی: رقابت‌های بدمینتون دهه فجر از سطح بسیار بالایی برخوردار است

زکی‌زاده: بازیکنانی دارای رنکینگ به اردو تیم ملی بدمینتون دعوت شده‌اند

حضور تیم‌های مطرح بدمینتون جهان در ایران/ ۱۹ کشور اعلام آمادگی کردند

انتهای پیام/

اظهارات عضو هئیت رئیسه فدراسیون بدمینتون کشورمان درباره مسابقات دهه فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم