Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان بابایی، مهاجم تیم فوتبال سومقاییت باکو گفت: دوست داشتم برای ادامه فوتبالم، یک چالش جدید را تجربه کنم و به اهداف بزرگ‌تری دست پیدا کنم. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جدایی از ماشین‌سازی و پیوستن به سومقاییت باکو گفت: من دوست داشتم یک فضای جدید را تجربه کنم و لیگ آذربایجان هم بر خلاف تصور برخی‌، برای ایرانی‌ها لیگی ناآشنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال آذربایجان به میدان رفت.

وی با بیان اینکه فوتبال آذربایجان نسبت به گذشته پیشرفت کرده است، خاطر نشان کرد: شرایط طوری برای من مهیا شد که برای ادامه فوتبالم، یک چالش جدید را تجربه کنم و به اهداف بزرگ‌تری دست پیدا کنم. دوست داشتم از جایی شروع کنم که هم‌زبان من باشند و خوشبختانه مشکلی از لحاظ زبان ندارم.

پیمان بابایی به تیمی آذربایجانی پیوست

 

مهاجم تیم فوتبال سومقاییت باکو در ادامه افزود: امیدوارم از شهر تبریز و کشور ایران نماینده خوبی در فوتبال آذربایجان باشم. لیگ آذربایجان هشت تیمی است که هر تیم با تیم‌های دیگر چهار مسابقه انجام می‌دهد. این برعکس خیلی از لیگ‌های دنیاست که فقط به صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند، در لیگ آذربایجان تیم اول راهی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود و تیم‌های دوم و سوم هم راهی لیگ اروپا می‌شوند.

بابایی درباره اینکه قرار است در چه پُستی بازی کند، گفت: قرار است در این تیم مهاجم نوک باشم، ولی می‌توانم به عنوان مهاجم چپ یا راست هم بازی کنم و این بستگی به شرایط تیم و خواسته‌های سرمربی دارد. امیدوارم که برای فوتبال ایران نماینده شایسته‌ای باشم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

کد خبر 6082035

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!