Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:22:50 GMT

راهکار جدید رئال برای جذب ستاره تاتنهام

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۴۶۵۴

راهکار جدید رئال برای جذب ستاره تاتنهام

رئال مادرید قصد دارد برای تقویت خط میانی خود در فصل آینده، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن از آژاکس بود که خود را به عنوان یک بازیکن ارزشمند در فوتبال دنیا مطرح کرد و در تاتنهام حالا به چهره ای تبدیل شده است که رئال سخت به دنبال جذب اوست.

 

 

 

 

او تا ژوئن 2020 با تاتنهام قرارداد دارد و به نظر، قصد تمدید ندارد و در انتظار رسیدن پیشنهاد جدی رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبق ادعای منابع انگلیسی، اریکسن پیشنهاد دستمزد ماهانه 150 هزار پوندی(سالی 8.6 میلیون یورو)را در کرده است؛ یعنی دستمزدی برابر با دله آلی.

بزرگترین مشکل بر سر راه جدایی او، دنیل لوی، مدیر تاتنهام است که تحت هیچ شرایطی مایل به از دست دادن ستاره های تیمش نیست. رئال در جذب گرت بیل و مودریچ از تاتنهام به خوبی این نکته را دریافت و حالا هم می داند که جذب اریکسن تا چه اندازه دشوار خواهد بود.

 

 

 

 

امروز آاس ادعا کرد که سران رئال قصد دارند پس ا زمشخص شدن وضعیت خامس در بایرن و در صورتی که باشگاه آلمانی بند خرید او را فعال نکند، ستاره کلمبیایی را در ازای جذب اریکسن به تاتنهام منتقل کنند. خامس بدون شک گزینه ای جذاب برای تاتنهام خواهد بود و احتمالا می تواند راهکار مناسبی برای جذب اریکسن نیز باشد.

 

قرارداد قرضی خامس با بایرن، پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز مشخص نیست که بند خریدش فعال خواهد شد یا خیر. او در این فصل تنها 12 بازی برای بایرن انجام داده(به دلایل فنی و البته مصدومیت) و تنها در یکی از آنها 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت. به نظر نمی رسد او مهره ای قابل اعتماد برای نیکو کوواچ(سرمربی بایرن) باشد هرچند که تا انتهای فصل هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شاید خامس بتواند در ادامه به همان بازیکن موثر فصل گذشته تبدیل شود.

 

 

کریستین اریکسن رئال مادرید تیم ملی کلمبیا کلمبیا بایرن مونیخ تاتنهام خامس رودریگز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستین اریکسن رئال مادرید تیم ملی کلمبیا کلمبیا بایرن مونیخ تاتنهام خامس رودریگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی