Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- عزیزالله شهبازی گفت: شهرداری کرج باید با توجه به ماموریت ها و مسئولیت هایی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد، نسبت به ارتقا زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری اقدام کند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز پیش از ظهر امروز در همایش سه شنبه های بدون خودرو و همزمان با هفته هوای پاک با شهروندان کرجی سوار بر دوچرخه شده و در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به طور قطع عقل سالم در بدن سالم است و این سلامتی در گرو ورزش و فعالیت های بدنی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته، رشته های مختلف ورزشی در البرز فعال و پویا هستند و سه شنبه های بدون خودرو نیز از جمله برنامه های بسیار خوب هیات های ورزشی است.

شهبازی با اشاره به اینکه مسئولان با اهتمام ویژه توسعه ورزش در البرز را دنبال می کنند؛ گفت: امروز در کرج با جمع بسیاری از دوچرخه سواران کرجی با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری همراه شدیم.

وی افزود: بر اساس تحقیقات و گزارش های ارائه شده از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه، در شرایط آلودگی و وارونگی هوا، تردد خودروهای دودزا و افزایش وسایل نقلیه تک سرنشین تاثیر مستقیم بر سلامت مردم دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و در کنار آن ساماندهی و افزایش بسترهای حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، قطار شهری، تاکسی و... در شهرهای بزرگ و به خصوص کلانشهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: اکنون تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان در جهت ارتقا وضعیت ورزش و تقویت زیرساخت های لازم، داریم و این همراهی همچنان ادامه خواهد یافت.

شهبازی افزود: شهرداری باید برنامه های خود را در راستای تکالیف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعلام کند تا استانداری و اداره کل ورزش و جوانان نیز تمهیدات لازم را برای تسریع در تحقق آنها داشته باشد.

وی عنوان کرد: امروز دستور لازم برای ایجاد بسترهای توسعه و ترویج دوچرخه سواری را به شهرداری خواهم داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار البرز دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ هزار هکتار از زمینهای کشاورزی استان زیر پوشش شبکه آبیاری قرار گرفته که تا پایان امسال باید به پایان برسد.

خسرو شهبازی افزود: از محل منابع صندوق توسعه ملی ۱۵ هزارمیلیارد ریال برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار اختصاص یافته است که مراحل اجرایی آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

شهبازی اظهارکرد: ۵۰ درصد اراضی کشاورزی استان در حوضه دریاچه ارومیه و مابقی هم خارج ازحوضه و رودخانه ارس قرار دارد که زیر پوشش شبکه آبیاری قرارخواهد گرفت.

وی گفت: طبق طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور که مصوبه دولت در سال ۱۳۹۳ است، باید در مجموع ۴۰۲ هزار هکتار از اراضی کل کشور زیر پوشش شبکه آبیاری قرارگیردکه این طرح درآذربایجان‌غربی در ۶۱ هزار و ۵۷۰ هکتار اجرا می‌شود.

شهبازی، با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد اشتغال و استقرار کشاورزان در منطقه است، افزود: جلوگیری از مهاجرت، تثبیت جمعیت و حفاظت از منابع آب و خاک و افزایش بهره وری و توسعه پایدار از اهداف این طرح به شمار می رود.

وی گفت: افزایش سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی، ایجاد زیرساخت برای تأسیس گلخانه‌ها، ایجاد نظام بهره برداری مناسب و پایدار و در نهایت امنیت غذایی کشور از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در راستای استفاده مناسب و بهینه از منابع آبی کشورتجهیز کردن اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری به عنوان راهکاری مؤثر و کارآمد برای صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش بهره وری در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است