Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، ابوحمزه سخنگوی گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی بر همبستگی با آنها تاکید کرد.

وی افزود: ما با شما هستیم و شما را رها نمی کنیم و جز به آزادی شما و پایان اسارتتان نمی اندیشیم. ما به اسیران قهرمانمان در زندان های دشمن درود می فرستیم؛ موضوع شما در راس اولویت های ما قرار دارد و شما را مورد حمایت قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4520757

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور شخصیت‌های برجسته هند، سفرا، دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی ده‌ها کشور جهان در دهلی نو برگزار شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با تاکید بر ضرورت و اهمیت داشتن قدرت مستحکم دفاعی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ استقلال و داشتن توانایی بالای دفاعی و نظامی خود تامین کننده امنیت و برقرار کننده صلح در غرب آسیا است و ھر تهدیدی که منافع ملی و امنیت کشور را تهدید کند قاطعانه برخورد می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ایرج الهی در ادامه با اشاره به روابط کهن تاریخی و فرهنگی ایران و هند گفت: پیام نیرو‌های مسلح ایران برای جهانیان وکشور‌های همسایه بر صلح، دوستی و امنیت استوار است.
ژنرال آر، اس، رامان رئیس اداره اطلاعات ارتش هند در سخنرانی خود، روابط چند صد ساله ایران و هند و همکاری‌های دوجانبه به ویژه در بخش دفاع میان ایران و هند را نشان از تعامل دوستانه دو کشور توصیف و بر تداوم همکاری‌های دوکشور در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
وی با قدردانی از سیاست نگاه به شرق جمهوری اسلامی ایران و جایگاه هند در این رویکرد، افرایش همکاری‌های دوکشور در راهگذر شمال جنوب و تعاملات گسترده در بخش آموزش دفاعی میان دو کشور در سطوح مختلف را خواستار شد.
وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در هند نیز در سخنرانی خود، روابط ایران و ھند را دوستانه خواند و بر ضرورت افزایش همکاری دفاعی میان دو کشور تاکید کرد۔
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته ایران به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه