Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@22:54:33 GMT

کشف بیش از ۲۳۵ کیلو مواد مخدر در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۴۸۲۱

کشف بیش از ۲۳۵ کیلو مواد مخدر در سال جاری

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف 235 کیلو و 369 گرم انواع مواد مخدر تا پایان دی ماه در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمود علی فر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اعلام این خبر اذعان کرد: این میزان کشف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 10 ماه امسال همچنبن در اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده 684 معتاد متجاهر و 724 نفر خرده فروش دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: امسال هزارو 456 پرونده نیز در این راستا تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی یادآور شد که از مجموع کشفیات و دستگیری های امسال 7 کیلو و 102 گرم انواع مواد خدر و 78 معتاد متجاهرو 52 خرده فروش مربوط به دی ماه بوده است.

سرهنگ محمود علی فر با اشاره به راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در گنبدکاووس و افزایش سهمیه شهرستان، ابراز امیدواری کرد با این افزایش سهمیه بتوان به افراد بیشتری برای بهبودی کمک کرد.

در این جلسه که طرح شهید شوشتری به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت سرهنگ علی فر همچنین به اجرای 135 طرح  از جمله ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، آموزش های پیشگیرانه در مدارس و نظارت بر راه های مواصلاتی به عنوان اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 

سرهنگ حسن مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف شد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کاشمر در حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری سایپا ۱۴۱ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی دقیق خودرو موفق شدند مقدار ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی بیان کرد: دو نفر متهم در همین خصوص، با تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6064087

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان