Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بازگشت از مسابقات جهانی استرالیا، حاشیه‌های زیادی برای فدراسیون نجات غریق کشورمان به وجود آورد. رئیس فدراسیون نجات‌غریق (ایلخان نوری) در این رقابت‌ها به عنوان ورزشکار در بخش استخر شرکت کرد و توانست یک مدال طلا و یک نقره به دست آورد و این اقدام مورد مناسبی برای اولین شایعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده شد ایلخان نوری در بخش پیشکسوتان توانسته مدال کسب کند و این اولین شبهه در این رقابت‌ها بود که در خبر منتشره فدراسیون نیز به رده سنی آن اشاره نشده بود.

دومین موضوع حضور تیم‌های باشگاهی در این رقابت‌ها بود که محل تردید و ایجاد شایعه شد و گفته می‌شد کشور‌ها با تیم‌های باشگاهی خود در این رقابت‌ها حضور داشتند.

سومین موضوع در مورد اعزام یک عضو از هیئت مدیره به نام حامد آقازاده بود که محل ایراد شد و شنیده می‌شد که این فرد از اقوام و آشنایان وزیر ورزش و جوانان است و با تیم به سفر استرالیا رفته است و چهارمین بخش شایعات مربوط به استفاده از مربی آقا برای تیم ملی بانوان بود و این موضوعات محملی شد برای گفتگو با ایلخان نوری، رئیس فدراسیون غرق نجات ایران که پاسخ سؤالات فوق را در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان داد.

او در مورد شایعات پیرامون قهرمانی اش در رقابت‌های جهانی استرالیا بیان کرد: مسابقات جهانی استرالیا هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود و تیم میزبان (استرالیا) هم از ابر قدرت‌های این رشته محسوب می‌شود، تیم ملی ما هم از ۴ ورزشکار شامل سه ورزشکار استخری و یک ساحلی در این رقابت‌ها حاضر شد و بنده هم که سابقه مسابقات را در سال‌های قبل داشتم به عنوان نفر کمکی در بخش استخری مسابقه دادم و خدا را شکر در این بخش یک مدال طلا و یک نقره بدست آوردم.

او در مورد رده سنی مسابقات در استرالیا اضافه کرد: این که گفته می‌شود، در بخش پیشکسوتان مدال گرفتم صحت ندارد و این رقابت‌ها بر خلاف دیگر رشته‌ها از ۱۶ سالگی شروع می‌شود و به ترتیب رده‌های سنی در این رشته بالا می‌رود و طبیعی است که رده‌ی بالای ۳۰ سال هم در این رقابت وجود داشته باشد، اما آنچه مهم است این که رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار شده و معتبر است.

ایلخان نوری درباره اینکه یک همراه ویژه با این تیم به سفر استرالیا رفته است، خاطرنشان کرد: این فرد عضو هیئت رئیسه ما بوده است و در این سفر با هزینه شخصی اعزام شده و بدلیل اینکه اقوام او در استرالیا زندگی می‌کردند با هزینه شخصی به این سفر آمد و البته در این سفر به ما کمک زیادی کرد. این فرد به همراه پدرش هیچ نسبتی با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ندارد، اما پدر او استاندار استان مرکزی بوده و در بخش‌هایی کنار این عزیزان فعالیت داشته است.

رئیس فدراسیون نجات غریق در مورد استفاده از مربی آقا برای بانوان اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و استفاده از مربی آقا برای بانوان از سال ۲۰۰۹ تاکنون که من سرمربی بودم و اکنون که رئیس فدراسیون هستم، وجود نداشته است و با توجه به اینکه ما در رشته ساحلی از بانوان استفاده می‌کنیم، امکان این اتفاق وجود ندارد و اتفاقا در این دوره با وجود اینکه بانوان آماده سازی خوبی را در کیش و انزلی زیر نظر سپیده توکلی قهرمان ارزنده دوومیدانی کشور سپری کردند، اما به مسابقات اعزام نشدند.

او در پایان گفت: با وجود شایعاتی مبنی بر اینکه در رقابت‌های استرالیا تیم‌های باشگاهی حضور داشتند باز هم تا کید می‌کنم این رقابت‌ها با حضور ملی پوشان کشور‌های شرکت کننده برگزار شد و این موضوعات فقط شایعه است.

بیشتر بخوانید:

دبل طلایی آشتیانی در مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان

مسابقات جهانی غریق نجات/ رئیس فدراسیون قهرمان جهان شد!

پنجمین مدال نقره برای تیم نجات غریق ایران

انتهای پیام/

اظهارات ایلخان نوری درباره مسابقات نجات غریق در استرالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  تیم کوراش استان در دو بخش بانوان و آقایان به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور، بزرگداشت شهید مدافع امنیت احسان بابایی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان اعزام می‌شود.
فاطمه اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بانوان و علی اکبر علیدوستی شهرکی به عنوان داور در بخش آقایان، از استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور به میزبانی  استان سیستان و بلوچستان و در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین