Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۶۵۰ مسکن مهر در شهرهای بزرگ استان تا پایان خردادماه ۹۸ تعیین تکلیف می‌شود. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در مجموع 5 هزار و 115 مسکن مهر در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت داشتیم که از این تعداد 3 هزار و 104 مورد واگذار، یک هزار و 724 واحد اماده واگذاری و 284 واحد دیگر نیز فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین مشکل مسکن‌های مهر بلاتکلیف را انشعاب آب، برق، گاز و مخابرات و صورت‌مجلس اداره ثبت و اسناد دانست و افزود: یک هزار و 200 واحد مسکن مهر در دهه فجر تحویل متقاضیان می‌شود و مابقی نیز تا خردادماه 98 تعیین تکلیف می‌شوند.

نبود مدرسه در مجتمع‌های مسکن مهر کرمان قابل قبول نیستمتقاضیان مسکن مهر مراقب فریبکاری دلالان باشندآب‌گرفتگی مسکن مهر پلدختر؛ خیابان ولی‌عصر فرو ریخت

فیلی ابراز کرد: از 5 هزار و 115 مسکن مهر استان 2 هزار و 600 واحد در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، 760 واحد در یاسوج و مابقی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از تاخیر در روند آماده سازی و واگذاری مسکن‌های مهر  ادامه داد: انتظار می‌رود شهرداری‌ها و شرکت‌های خدمات رسان برای اتمام و واگذاری مسکن‌های مهر به متقاضیان اهتمام جدی داشته باشند.

فیلی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی -عمرانی بیان کرد: بازدید کارشناسان از پروژه‌های عمرانی و مسکن‌های مهر باید عملیاتی باشد و نه اینکه فقط به صورت تشریفات کاری انجام شود.

انتهای پیام/

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فضل‌الله آذرفر، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: توزیع پنل‌های خورشیدی یکی از کارهای شاخص ماست که در راستای کاهش سوخت‌های فسیلی و کمک به روشنایی مورد نیاز عشایر در شب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از دو هزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده‌است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌جاری نیز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، یک‌هزار و ۲۰۰ پنل خورشیدی دیگر بین عشایر استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در سازمان امور عشایر نیز یک تفاهم‌نامه با وزارت نیرو منعقد و سهم استان ما ویژه دیده شود.

آذرفر خاطرنشان کرد: سهم آورده هر عشایر در این مدت برای هر پنل خورشیدی یک میلیون تومان است، در صورتی که امور عشایر برای هر پنل ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان هزینه کرده است و تلاش شده کمترین مبلغ از عشایر دریافت شود.

کد خبر 746606

دیگر خبرها

  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج