Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی "العال" رژیم صهیونیستی در نامه‌ای از ولیعهد عربستان خواست تا در کنفرانس هواپیمایی که در تل‌آویو برگزار می‌شود، شرکت کند.

به گزارش ایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم به نقل از روزنامه صهیونیستی "اورشلیم پست" اعلام کرد که مدیان بار، رئیس اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی "العال" رژیم صهیونیستی در نامه‌ای رسما محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را برای مشارکت در یک کنفرانس هواپیمایی در تل‌آویو دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای این پیام پس از معرفی خود گفته است: من و تو هم سن و سال هستم و این سن میانگین سن خلبانان در شرکت‌های هواپیمایی تجاری اسرائیل است.

مدیان بار در این نامه با اشاره به تحولات منطقه که باعث افزایش همکاری‌ها میان اسرائیل و عربستان سعودی خواهد شد، تاکید کرد: جناب ولیعهد زمان برای ایجاد تغییر فرا رسیده و ما باید تغییرات را رهبری کنیم نه اینکه با جهت باد حرکت کنیم. در آینده نزدیک خلبان‌های سعودی از فراز قدس به سوی لندن پرواز خواهند کرد و هواپیماهای اسرائیلی نیز برای سفرهای خود از حریم هوایی عربستان استفاده می‌کنند.

این مقام اسرائیلی در ادامه نامه خود نوشته است: اتحادیه خلبانان شرکت العال کنفرانس هواپیمایی را در اسرائیل برگزار می‌کند که یکی از مهمترین کنفرانس‌های هواپیمایی در خاورمیانه است. به همین منظور از خلبانان عربستانی می‌خواهیم که در این کنفرانس به عنوان میهمان به ما بپیوندند و مشارکت آنها در این کنفرانس برای ما خوشحال کننده است و در جریان این کنفرانس می‌توانیم درباره تهدیدات مشترک‌مان و راه حل‌های این تهدیدات بحث و تبادل نظر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرده است که بخش همکاری‌های هوایی به پلی برای روابط ریاض و تل‌آویو تبدیل شود.

بار تصریح کرد: هزاران تن از اعضای اتحادیه خلبانان اسرائیل درها را بر روی همکاران عربستانی خود باز می‌کنند و اعضای حاضر در برج مراقبت  فرودگاه تل‌آویو در آمادگی کامل هستند و ما در آنجا آماده میزبانی از شما هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری