Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@09:49:36 GMT

ثبت‌نام آزمون حفظ قرآن تا ۱۰ بهمن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۵۴۱۲

ثبت‌نام آزمون حفظ قرآن تا ۱۰ بهمن تمدید شد

به گزارش حوزه اندیشه  خبرگزاری تقریب، ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که دهم دی‌ آغاز شده، تا روز دهم بهمن‌ جاری ادامه دارد. پیش از این، شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری آزمون سراسری حفظ اعلام کرده بود که نام‌نویسی در آزمون تا پنجم بهمن  ادامه خواهد داشت.

مرتضی خدمتکار مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از تمدید مهلت ثبت‌نام در این آزمون خبر داد و گفت: نام‌نویسی در این آزمون تا روز دهم بهمن‌ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود.

براساس آنچه در دستورالعمل اجرایی آزمون سراسری حفظ آمده است، آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، اول و دوم اسفند و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه، نهم اسفند برگزار می‌شود.

همچنین آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول‌شده در مرحله کتبی روز 11 تا 16 اسفند برگزار می‌شود. روزهای 18 تا 23  اسفند نیز آزمون رشته‌های شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء 30 قرآن کریم و در مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در اطلاعیه این سازمان آمده؛ با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که به علت تعطیلات عید نوروز تا شانزدهم فروردین موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین) نیز بتوانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت‌نام کنند.
برای داوطلبانی که پیش از این در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • امروز و فردا، ثبت نام جامانده‌های مرحله دوم آزمون سراسری
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها