Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در نشست تخصصی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن برد و الکترونیک و اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن آسانسور و پله برقی اظهار کرد: شرایط  جدید بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واردات واحدهای تولیدی و تجاری از سوی وزارت مربوطه به سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ ابلاغ شده است و امیدواریم در ادامه مسیر شاهد تسهیل فرایند ها در این بخش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از فعالان بخش خصوصی در استان افزود: بهبود اجرای هرچه مطلوب فرآیندهای خدمات رسانی به فعالان بخش خصوصی یکی از اصلی ترین برنامه های مجموعه اقتصادی استان است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند مسائل اقتصادی متاثر از مسائل کلان ملی است  اما ما  نیز در حد توان باید بتوانیم با استفاده از پتانسیل‌های استان نسبت به رفع مشکلات تولید کنندگان قدم برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد: در شرایط سخت اقتصادی، حفظ اشتغال به عنوان یک وظیفه ملی باید به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شود.

جهانگیری خواستار تدوین برنامه راهبردی توسط انجمن‌های تخصصی استان به خصوص انجمن برق  و الکترونیک شد و گفت: این برنامه به صورت مشترک توسط انجمن تخصصی  و با همکاری مجموعه استانداری می‌تواند تدوین و عملیاتی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اشتغال برق صنعت معدن و تجارت واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 

احمد شانیان گفت: با توجه به کریدور غرب کشور بودن استان همدان، نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در توسعه و رونق تولید و تجارت در این استان ایجاد می‌شود.

او فعال کردن انجمن صنعت پخش در سطح استان را ضروری دانست و گفت: برای ساماندهی و نظام‌مند شدن و رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پشتیبانی خواهیم کرد. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک تخصصی پخش کالا در همدان گفت: راه‌اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور می‌شود و بی‌تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت. 

شانیان با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی درباره تخلف احتمالی در واردات ذرت
  • همدان صاحب شهرک تخصصی پخش کالا می‌شود