Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهرام نوروزی رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در خصوص اهمیت توجه به نشاط سربازان اظهار کرد: هر ساله جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای سربازان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری جشنواره ورزشی امسال، تعداد قابل توجهی از سربازان در رشته‌هایی مانند کاراته، دارت، کشتی و غیره با یکدیگر به رقابت پرداخته و موفق به کسب رتبه شدند که اختتامیه این جشنواره در اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه توجه به روحیه و رفاه سربازان یکی از اولویت‌های فرماندهان است، بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی مزین به نام «حضرت علی اکبر (ع)» است که اختتامیه آن در سالروز ولادت آن حضرت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: جوانان سرباز نبوغ و توانایی خاص دارند و ستاد کل در زمینه مهارت آموزی سربازان در رشته‌های مختلف ابتکار خوبی انجام داده که سربازان با اجرای این طرح می‌توانند در صورت امکان با تکمیل فرم‌های مربوطه، در زمینه تخصص و مهارت خود به کارگیری شوند و یا مهارتی را با توجه به علایق خود کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام وظیفه سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا خبر داد در آینده‌ای نه‌چندان دور برخی بازی‌های لالیگا در کشور آمریکا برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا اعلام کرد که این سازمان در نظر دارد در آینده‌ای نه‌ چندان دور برخی از بازی‌های لالیگا را در کشور آمریکا برگزار کند. او در این باره گفت: نمی‌دانم چه زمانی این کار را عملی خواهیم کرد اما در نظر داریم برخی بازی‌های رسمی لالیگا را در خارج از اسپانیا برگزار کنیم. فکر می‌کنم این ااتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 بیفتد.

اخیراً رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داده بود؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود 3 میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده اما 3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

تباس: مسی در آستانه بازگشت به لالیگا بود

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم