Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:11:31 GMT

دستگيري 5 اخلالگر اقتصادي

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۵۵۹۲

دستگيري 5 اخلالگر اقتصادي

خبرگزاري آريا- پنج اخلالگر اقتصادي با تلاش سپاه حضرت ابوالفضل لرستان شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: افراد دستگير شده که از کارکنان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هستند، به صاحبان شرکتهاي صوري مجوز خريد مواد اوليه کارخانه هاي پتروشيمي  مي دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مرتضي کشکولي افزود: 3 نفر از کساني که در شهرهاي بروجرد و ازنا حدود 30 شرکت صوري تاسيس کرده بودند اهل تهران و بقيه لرستاني هستند.
 تعدادي از افراد دستگير شده به جرم خود اعتراف کرده و بقيه هم در حال باز جويي هستند.
صاحبان شرکتهاي صوري و تقلبي با رشوه دادن به افراد دستگير شده سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان آنها را اغفال و وجود خارجي شرکت خود را تاييد مي کردند.
متخلفان با مجوزهاي صادر شده از سوي سازمان صمت لرستان اقدام به خريد مواد اوليه از پتروشيمي لرستان و ديگر پتروشيمي ها در سطح کشور کرده و آنها را با قيمت هاي گزاف در بازار فروخته اند.
به گفته سردار کشکولي احتمال افزايش تعداد متخلفان وجود دارد.
مبلغ احتمالي اختلاس در حال برآورد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگيري اخلالگر اقتصادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه