Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی که از روز چهارشنبه 3 بهمن ماه توسط شرکت پخش رسانه فیلمسازان در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می‌شود، در سال 1394 در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده است. 

به منظور احترام به مخاطبان اولین سانس اکران این فیلم در نخستین دقایق روز چهارشنبه 3 بهمن (00:05 بامداد) در پردیس سینمایی مگامال به عنوان اولین اکران مردمی با حضور علی عطشانی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و علی لهراسبی در نظر گرفته شد که تعداد زیادی از بیلت‌های این سانس پس از گذشت مدت کوتاهی به فروش رسید و به همین دلیل سانس ویژه دیگری در ساعت 00:20 همان روز برای علاقه‌مندان باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم تا کنون در بیش از 20 جشنواره بین‌المللی حضور داشته و توانسته جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره چلسی نیویورک (2016) و جایزه بهترین فیلم بلند در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «های کُوست –High Coast » در سال 2018 را به خود اختصاص دهد.

مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان در فیلم «پارادایس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فیلم سینمایی «پارادایس» جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است که با دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا شده و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!

عوامل فیلم سینمایی «پارادایس» عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی و علی عطشانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراح چهره‌پردازی: امیرترابی، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، طراح صحنه و لباس: ابوالفضل سلیمی، موسیقی: پوریا حیدری، گروه کارگردانی: امیر رونقی، محمد تیموری، اشکان صفاری، تروکاژ: علیرضا قادری اقدم، عکاس: محمود عطشانی، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، مشاور پروژه: مهدی دادجو، سعید پاکستانی، علیرضا یگانگی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، مجری طرح: رضا یارخلجی، پخش از رسانه فیلمسازان.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه فرهنگ و هنر فیلم سینمایی مدیر روابط عمومی نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال

پس از ساویو که در فصل آینده از ژیرونا به منچسترسیتی خواهد پیوست، کریستین مک‌فارلین نیز راهی اتحاد می‌شود.

طرفداری | گروه فوتبال سیتی سیاست همکاری باشگاه‌های خود را ادامه می‌دهد. 

به گزارش اتلتیک؛ منچسترسیتی در آستانه جذب کریستین مک‌فارلین، مدافع چپ ۱۷ ساله انگلیسی نیویورک سیتی است. منابع آگاه به این انتقال به اتلتیک گفته‌اند که هنوز توافق نهایی یا امضایی صورت نگرفته است، اما از آنجایی که هر دو باشگاه تحت هدایت گروه سیتی فوتبال (CFG) فعالیت می‌کنند، انتظار می‌رود این انتقال به زودی نهایی شود. این مدافع چپ از بااستعدادترین بازیکنان آکادمی نیویورک سیتی به شمار می‌رود. او واجد شرایط بازی برای تیم ملی آمریکا بوده و در رده‌های پایه نیز برای این کشور بازی کرده است، اما در طول یک سال گذشته نام او در تیم زیر 17 ساله‌های انگلیس دیده می‌شود. مک‌فارلین اولین گل خود را برای تیم زیر ۱۷ ساله سه‌شیرها در پیروزی ۵-۰ مقابل مجارستان در هفته گذشته به ثمر رساند.

مک‌فارلین همچنان در انتظار اولین بازی خود برای تیم اصلی نیویورک سیتی است. او به عنوان ذخیره اصلی در پست مدافع چپ در نظر گرفته می‌شود و از سال ۲۰۲۲ در ۲۷ بازی برای تیم دوم نیویورک سیتی به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن