Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@11:26:40 GMT

۹۱.۴ درصد مردم ایران رسانه ملی می‌بینند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۵۶۹۴

۹۱.۴ درصد مردم ایران رسانه ملی می‌بینند

خبرگزاری میزان- بخشی از یک آمارگیری در ۱۳۹۶ نشان می‌دهد ۹۱.۴ درصد مردم ایران، برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی را می‌بینند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مرکز آمار ایران هر ساله خلاصه‌ای از فرهنگ رفتاری خانوار‌های ایرانی را منتشر می‌کند. در گزارش مرکز آمار ایران آمده است؛ از حدود ۹۱.۵ درصدی که سیمای جمهوری اسلامی را تماشا کردند، ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد در روز‌های غیرتعطیل مخاطب سیما بودند و ۹۴ درصد نیز در روز‌های تعطیل به تماشای برنامه‌های سیما نشستند.براساس جمع بندی مرکز آمار ایران سرانه تماشای برنامه‌های سیما در سال ۹۶، چهار ساعت و پنجاه و دو دقیقه در روز بوده است. در حوزه ی کتاب سرانه مطالعه کتاب غیردرسی افراد ١٥ ساله و بیشتر باسواد، ٧ ساعت و ٤١ دقیقه در ماه بوده است که از این میزان سرانه ماهانه مطالعه قران و ادعیه ٣ ساعت و ٧ دقیقه بود. ٢٩.٩ درصد از افراد ١٥ ساله و بیشتر باسواد، در ماه قبل از آمارگیری روزنامه مطالعه کرده‌اند. سرانه ماهانه مطالعه روزنامه افراد ١٥ ساله و بیشتر باسواد، ١ ساعت و ٢٧ دقیقه بوده است. در حوزه‌ی موسیقی ۶۷/۸ درصد افراد  در زمان آمارگیری موسیقی گوش داده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلویزیون مرکز امار ایران سرانه مطالعه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی در اسرائیل؛ چند درصد صهیونیست‌ها مخالف حمله به ایران هستند؟

به گزارش همشهری آنلاین، یک نظرسنجی در دانشگاه عبری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی انجام شد که بر اساس آن، ۷۴ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، مخالف حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۱۴ آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد.

در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد: «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هر اقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

پایگاه خبری «عرب-۴۸» گزارش داد این افراد تأکید دارند اگر این حمله، «ائتلاف امنیتی با همپیمانان» اسرائیل را از بین ببرد، مخالف حمله به ایران هستند.

این در حالی است که ۵۲ درصد نیز بر این باورند حمله اسرائیل به ایران هیچ سودی نخواهد داشت و باعث نخواهد شد این دور از درگیری‌ها به پایان برسد.

به نوشته این وبسایت، درباره ماهیت حملاتی که اسرائیل تهدید به انجام آن کرده است، یک چهارم کسانی که موافق حمله هستند، می‌گویند این حملات باید در خاک ایران باشد و در مقابل، بیش از یک سوم دیگر خواستار از بین بردن توانمندی هسته‌ای ایران هستند.

بنا بر این گزارش، ۵۴ درصد شرکت‌کنندگان به ضعف اسرائیل در برابر ایران اذعان دارند. نیمی از این افراد بر این باورند اسرائیل باید به مطالبات امنیتی‌ای که همپیمانانش مطرح می‌کنند، توجه داشته باشد، ولی ۱۲ درصد دیگر، مخالف این مسأله هستند.

در این گزارش آمده است ۶۰ درصد این افراد تأکید دارند اسرائیل همچنان باید به هماهنگی امنیتی با آمریکا ادامه دهد. ۴۳ درصد هم می‌گویند اسرائیل باید برای حل جنگ غزه، به همپیمانان خود تکیه کند.

این نظرسنجی در میان هزار و ۴۶۶ نفر از صهیونیستها انجام شده است. این افراد نماینده اقشار مختلف صهیونیست از نظر مذهب، جنسیت، سن و محل سکونت در اراضی اشغالی هستند.

کد خبر 845024 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • اوقات شرعی پنجشنبه، سی ام فروردین
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • چرا از تورم متنفریم؟
  • نظرسنجی در اسرائیل؛ چند درصد صهیونیست‌ها مخالف حمله به ایران هستند؟
  • پاکبانان فداکاری می‌کنند اما نتیجه‌ای نمی‌بینند/ ببینید مردم چطور با بی‌توجهی به این قشر آسیب می‌زنند (فیلم)