Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@18:09:39 GMT

کلاهبرداری 2 میلیاردی یک بیمارستان در البرز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۵۷۵۷

کلاهبرداری 2 میلیاردی یک بیمارستان در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از کشف تخلف 22 میلیارد ریالی یک بیمارستان خصوصی به وسیله ارائه خدمات اضافه بر نیاز بیماران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر مختاری از کشف یک تخلف 22 میلیارد ریالی در یکی از بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: این بیمارستان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های بخش خصوصی کرج است که با ارائه خدمات مازاد بر نیاز بیماران و اکثراً خارج از تعهدات بیمه، اقدام به اضافه دریافت از بیماران می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری با بیان اینکه تخلف این بیمارستان با بررسی‌های تخصصی کشف شد افزود: این بررسی‌ها از صورتحساب حدود 4200 بیمار مراجعه کننده به این بیمارستان انجام شد که در خلال آن تاکنون 22 میلیارد ریال تخلف کشف شده است.

مختاری تأکید کرد: مردم در صورتحساب نهایی زمان ترخیص دقت نمایند زیرا این بیمارستان با اضافه کردن دو ردیف به صورت غیر قانونی و مبهم در صورتحساب بیماران اقدام به دریافت مبالغی از یک میلیون ریال تا هفت میلیون ریال کرده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: البرز بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری