Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «مروری بر چهل سال سینمای ایران» به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در اسپانیا برگزار می‌شود و در نخستین گام از این برنامه فیلم «کلوزآپ، نمای نزدیک» ساخته فیلمساز برجسته و نامدار کشورمان عباس کیارستمی، ۲۲ دی (۱۲ ژانویه) در بارسلونای اسپانیا به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش این فیلم با استقبال گسترده اسپانیایی‌ها و ایرانیان مقیم شهر بارسلونا و نیز علاقمندان به سینمای ایران قرار گرفت.

همچنین فیلم «مسافران» ساخته بهرام بیضایی ۲۹ دی (۱۹ ژانویه) به نمایش درآمد. این دوره

این دوره (۶ بهمن) با نمایش فیلم «روسری آبی» ساخته رخشان بنی‌اعتماد ادامه خواهد یافت.

گفتنی است؛ برنامه «مروری بر چهل سال سینمای ایران» شنبه هر هفته ساعت ۲۰ در سالن سینما ژیرونای شهر بارسلونا برگزار می‌شود و شماری از بهترین ساخته‌های سینمایی ایران پس از انقلاب اسلامی در آن با زیرنویس اسپانیایی به نمایش درمی‌آید.

«لیلا»، «آژانس شیشه‌‌ای»، «من ترانه پانزده سال دارم» و «خیلی دور خیلی نزدیک» دیگر فیلم های انتخاب‌شده برای نمایش در این دوره هستند.

برنامه «مروری بر چهل سال سینمای ایران» از ۲۲ دی تا ۴ اسفند در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا ایران بارسلونا درآمد سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی عصر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت: کار عظیم و رسالت فرهنگیان در راستای آموزش و تربیت آینده سازان در تراز انقلاب اسلامی، بسیار مهم و پیچیده است.

شیدایی افزود: ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود که با اجرای برنامه‌های مهم طبق سند تحول در راستای برنامه‌های مدارس، به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند برای پیشبرد اهدافی در تمامی زمینه‌های آموزشی و پرورشی آماده می‌کند.

وی گفت: حضور بانشاط همکاران نشان از فعالیت بالا و تعهد به عمل در حوزه تعلیم و تربیت است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن و کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6088191

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • «شبح کژدم» در خانه سینما