Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر استان زنجان گفت: تعداد بیمه شدگان این صندوق در استان ۴۵ هزار نفر است که ۴ هزار نفر از مستمری بگیران سبد حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی دریافت کردند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان از پرداخت سبد حمایتی 200 هزار تومانی به 4 هزار نفر از مستمری بگیران این صندوق در استان طی روزهای گذشته خبر داد و افزود: این سبد حمایتی به کارافتادگان، باز نشستگان و بازماندگان واریز شده است علاوه بر این دولت نیز قول هایی از پرداخت سبد حمایتی 200 هزار تومانی به یک میلیون بیمه شده و پرداخت مجدد این سبد حمایتی تا پایان سال جاری خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عباسی تعداد بیمه شدگان روستایی در استان زنجان را 45 هزار نفر اعلام و خاطر نشان کرد: تفاهم نامه‌هایی با تولید کنندگان صنایع دستی، فرش ماشینی، فرش دستباف، زنبورداران و رانندگان ساکن روستایی منعقد شده تا  این افراد نیز تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: به دلیل نبود کارفرما در صندوق بیمه روستایی و عشایر، 10 درصد حق بیمه به صورت رایگان توسط دولت پرداخت می‌شود و بیمه شده نیز 5 درصد واریز می‌کند که این کمک بزرگ دولت برای بیمه شدگان است که بیشتر مزایای بیمه تامین اجتماعی توسط این بیمه نیز ارائه می‌شود.

آخرین وضعیت سبد حمایتی دولت برای شاغلان تأمین اجتماعینحوه توزیع سبد حمایتی دولت در خراسان جنوبی تشریح شدفتاح در بیرجند: مددجویان کمیته امداد تا پایان امسال 2 سبد حمایتی دیگر دریافت می‌کنند

به گفته مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر استان زنجان، دختران و زنان روستایی و عشایر در صورت داشتن سرپرست خانوار و با داشتن شرایط سنی 18 تا 50 سال می‌توانند اقدام به پرداخت حق بیمه نمایند که به عنوان یک مزیت و سرمایه برای آنان محسوب می‌شود.

عباسی افزود: بر اساس تصمیماتی که اخیرا در کشور گرفته شده است فارغ‌التحصیلان کشاورزی، دانشجویان ساکن مناطق روستایی، عشایری و شهرهایی با جمعیت زیر 20 هزار نفر و شاغل در بخش کشاورزی، با داشتن سن زیر 40 سال بدون اخذ تاییدیه سکونت و خود اظهاری ساکن بودن در مناطق روستایی، بیمه شده و به عضویت صندوق بیمه روستایی و عشایری در آیند.

وی تصریح کرد: افراد متقاضی بیمه روستایی و عشایری در صورت داشتن سن بالاتر از 40 سال باید توسط دهیاری و ارگان‌های مربوطه شغل و محل سکونتشان به تایید برسد تا مشمول این بیمه شوند.

عباسی این طرح را فرصت مناسبی برای تمام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی اعلام کرد و گفت: بیمه روستایی و عشایر علاوه بر سابقه بیمه به عنوان سابقه کار برای بیمه شدگان محسوب شده و سرمایه‌ای برای آینده آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون حمایت از خانواده که در چند سال اخیر مورد تایید قرار گرفته است، اظهار داشت: زنان روستایی و عشایر که حق بیمه روستایی پرداخت می‌کنند در صورت بازنشستگی علاوه بر دریافت مستمری خود، در صورت فوت شدن همسر اول، ازدواج مجدد و فوت همسر دوم می توانند همزمان سه مستمری را دریافت کند.

عباسی با اشاره به اینکه مستمری زنان روستایی و عشایر در صورت فوت به بازماندگان تعلق نمی‌گیرد، خاطر نشان کرد: در صورت از کار افتاده بودن شوهر مستمری زنان به همسرانشان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

R41375/P4001/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان