Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در تاریخ‌های 25 و 26 دی‌ماه میزبان سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ با حضور اساتید دانشگاه، مدیران آژانس‌های تبلیغات کشور و سفارش دهندگان آگهی بود. در این رویداد برای اولین بار جوایز تعالی بازاریابی و برندینگ نیز به کسب‌وکارهای برگزیده اهدا شد. در ادامه گزارش تصویری ایسنا از این رویداد را می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،  دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در25 و 26 دی‌ماه میزبان سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ با حضور اساتید دانشگاه، مدیران آژانس‌های تبلیغات کشور و سفارش‌دهندگان آگهی بود. در این رویداد برای اولین بار جوایز تعالی بازاریابی و برندینگ نیز به کسب‌وکارهای برگزیده اهدا شد. در ادامه گزارش تصویری ایسنا از این رویداد را می‌بینید.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست مشترک با رئیس انجمن نانوفناوری ایران در محل این دانشگاه گفت: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

او افزود: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار مطلوب بوده است.

 سپس رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در تاریخ‌های دهم و یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

مالک نادری اعلام کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور