Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور مارکو و بازیکنان کروات پرسپولیس در تهران!

طرفداری- در حالیکه اردوی تیم پرسپولیس در قطر پایان یافت و اعضای این تیم به تهران برگشته‌اند، مارکو، ماریو بودمیر و بوژیدار رادوشوویچ راهی کرواسی شدند و قرار است چهارشنبه به تهران بازگردند.

 با پایان یافتن اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر، اعضای این تیم به تهران بازگشتند اما مارکو مربی بدنساز و بوژیدار رادوشوویچ و ماریو بودیمیر ۲ بازیکن کروات پرسپولیس به تهران نیامده و راهی زاگرب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، مربی بدنساز و ۲ بازیکن پرسپولیس برای دیدار با خانواده و انجام کارهای شخصی به کرواسی رفتند اما قرار است از فردا که دور جدید تمرینات پرسپولیس آغاز می‌شود در تمرینات حضور داشته باشند.

مارکو و ۲ بازیکن کروات پرسپولیس صبح فردا وارد تهران می‌شوند و در تمرینات حاضر خواهند شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل

۱۱ بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

به گزارش مشرق، بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد.

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • مربی سابق پرسپولیس در گذشت
  • مربی سابق پرسپولیس درگذشت