Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی تعداد کل پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر امسال را ۱۳۲۷ پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها در سطح استان برای ۷۵۸۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مهدی زندیه وکیلی معاون امور عمرانی استانداری مرکزی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان ضمن بیان اینکه پروژه‌های که امسال برای افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر در نظر گرفته‌شده است ازنظر تعداد و حجم آمار خوبی است گفت: تعداد کل پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی استان نسبت به دهه فجر گذشته ۶۵ در صد افزایش داشته است که نشان از آمادگی مدیران استانی برای تکمیل پروژه‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندیه وکیلی تعداد کل پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر امسال را ۱۳۲۷ پروژه عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۲۵۸ پروژه افتتاحی و ۶۹ پروژه کلنگ زنی در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: در حوزه عمرانی از ۱۱۳ پروژه افتتاحی بااعتبار ۱۰۳۷میلیارد تومان و ۶۷ پروژه افتتاحی بااعتبار ۱۹۲میلیارد تومان رونمایی می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی مجموع ارزش این پروژه‌ها را ۲۲۲۸میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز از ۱۹۲ پروژه باارزش ۱۳۹۶ میلیارد تومان رونمایی می‌شود که ۱۹۰ پروژه آن افتتاحی و ۲پروژه آن کلنگ زنی است.

وی ضمن بیان اینکه این پروژه‌ها در سطح استان برای ۷۵۸۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است تشریح کرد:همه این پروژه‌ها از منابع ملی، استانی،تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری متقاضیان تأمین مالی شده است.

زندیه وکیلی خاطرنشان کرد:این پروژه‌های در حوزه‌های آب‌رسانی، گازرسانی، مدارس، راه‌سازی،مرمت راه و کشاورزی و ... افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد

 

 

 

 

 همایش دهیاران، پیرامون مشارکت روستائیان در تولید با حضور فرماندار و بخشدار بخش مرکزی زرند در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد. 

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بیان اینکه دهیاران نماینده عالی دولت در روستا‌ها هستند، گفت: اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در روستا‌ها باید به سمع و نظر مردم رسانده شود و مردم باید تفاوت کار و تلاش جهادی و فعالیت‌های روزمره را بدانند و دهیاران باید پاسخگوی کلیه مطالبات مردم باشند.

 وی همچنین از برگزاری نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات روستا‌ها به صورت ماهانه با حضور مدیران مرتبط استانی خبر داد و از دهیاران خواست در امورات فنی پروژه‌های روستایی سازوکار لازم را برای تسریع در پروژه‌های عمرانی به انجام رسانند.

طاهری، بخشدار بخش مرکزی زرند نیز با تشریح برنامه‌های پیش رو و دستور فرماندار مبنی بر استفاده عملیاتی از نامگذاری و شعار سال در حوزه جهش تولید و مشارکت مردم از دهیاران خواست ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های روستایی در حوزه تولیدات روستایی را در دستور کار خود قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی