Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه ابتکار بعدازظهر سه شنبه در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور بیان داشت: خانواده مهمترین نهاد جامعه است که دچار آسیب‌هایی شده است و این مسئله در همه کشورهای جهان وجود دارد.

وی افزود: موضوع عدم مهارت‌های ارتباطی بین نسل‌ها به نهاد خانواده آسیب می‌زند که به طور خاص داریم به موضوع گفتگوی بین نسلی که مسئله مهمی است می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تلاش می‌کنیم گفتگوی بین نسلی را بهبود بخشیم امروز گفتگوی بین خانواده را در نظر داریم که دچار آسیب‌های اقتصادی، اشتغال و اعتیاد است.

وی با اشاره به اینکه توان افزایی و توانمندسازی را در حوزه زنان و خانواده مد نظر داریم، تصریح کرد: دو هزار و ۷۰۰ سازمان مردم نهاد داریم که بسیاری از آنها با سازمان جوانان همپوشانی دارند.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: کرمان از جمله استان‌های است که در حوزه محیط زیست و زنان نهادهای بسیاری دارند.

وی افزود: سیاستگذاری، جلب مشارکت بسیج اجتماعی و تحمل نقد و دیده‌بانی جوانان و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به عنوان رویکردهای دولت قرار دارند.

وی با نقد این که در این ۹ نفری که منتخب جوانان هستند هیچ خانمی وجود ندارد ابراز داشت: به گفته رئیس جمهور که باید ۳۰ درصد بانوان را به خانم‌ها بدهند این فرصت را به خانم‌ها بدهند زیرا خانم‌ها در بسیاری از حوزه‌ها موفق هستند.

ابتکار گفت: امیدوارم عدالت اجتماعی را بیشتر در این مجمع بشناسیم.

کد خبر 4520853

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد معاونت امور زنان ریاست جمهوری معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا
  • مهمترین تغییرات بدن زنان پس از ۴۰ سالگی
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی