Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: غیر از این تعداد هیچ دستگاهی اعم از شهرداری، لشکری و کشوری نباید اقدام به برگزاری نمایشگاه کند که در غیر این صورت برخورد می‌کنیم. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

محمد امامی امین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان تهران اظهار داشت: در مورد نمایشگاه‌های پایان سال یعنی نمایشگاه‌های بهاره جهت شب عید مصوب شده که 20 نمایشگاه، 5 نمایشگاه در شهر تهران و 15 نمایشگاه در شهرستان‌ها بر پا شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: غیر از این تعداد هیچ دستگاهی اعم از شهرداری، لشکری و کشوری نباید اقدام به برگزاری نمایشگاه کند که در غیر این صورت برخورد می‌کنیم چرا که مصوبه شورای تأمین است.

تصمیمی درباره برگزاری نمایشگاه بهاره گرفته نشده/ پرداخت 300 میلیون تومان وام به کسبه پلاسکونمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی در اراک برگزار می‌شودهجدهمین نمایشگاه کالاهای خانگی و نهمین نمایشگاه فرش ماشینی در همدان برپا می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در مورد تأمین گوشت قرمز افزود: در مورد تأمین گوشت قرمز از هفته آینده افزایش واردات داریم و نیاز بازار را تنظیم می‌کنیم.

 امامی امین عنوان کرد: در مورد میوه شب عید 3500  تن سیب و 4500 تن پرتغال تأمین و صورت شده و هفته آینده نیز از سردخانه‌ها بازدید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت کالاهای اساسی خوب است و تأمین شده خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین مرغ، حدود 125 میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده و نیاز شب عید تأمین می‌شود.

 انتهای پیام/

R7840/P4001/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نمایشگاه «قرآن و عترت» در بخش‌های هنری، و تابلو‌های مختلف هنری، سلامت و طب سنتی، قرآن و تقویت حافظه، کتاب و مطالب آموزش قرآنی حوزه کودک و نوجوان و با همکاری هشت موسسه قرآنی بخش خصوصی و دانشکده دین و سلامت از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۱۳ فروردین ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم
  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو