Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@12:54:15 GMT

کارگردان سینمای انقلاب درگذشت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۶۱۴۹

کارگردان سینمای انقلاب درگذشت

به گزارش ایکنا؛ مرحوم نصرالله زمردیان علاوه بر ساخت فیلم موفق سینمایی «خبرچین» که در آن به موضوع فعالیت مخفی انقلابیون در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با بازی مرحوم عزت‌الله مقبلی و سیروس تسلیمی می‌پرداخت، در آثارى چون «تعصب»، «فرار از بهشت»، «قصه ماهان»، «عروس و مادرشوهر»، «محبوب بچه‌ها»، «نواب»، «هیاهو» و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به عنوان دستیار کارگردان، منشی صحنه و مشاور کارگردان نيز حضور داشت.

پيكر مرحوم زمردیان، فردا چهارشنبه سوم بهمن‌ماه ساعت ٩:٣٠ صبح از مقابل خانه سینما تشییع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی

دیگر خبرها