Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله صبحگاهی «طلوع»، صبح چهارشنبه میزبان ندا عزیزی‌ها مجری طرح «تولید الیاف پلی استر متخلخل به‌وسیله کلرید سدیم» می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجله صبحگاهی «طلوع»، صبح چهارشنبه میزبان ندا عزیزی‌ها مجری طرح «تولید الیاف پلی استر متخلخل به‌وسیله کلرید سدیم» می‌شود.
محققان دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بتازگی موفق به تولید الیاف پلی استری کاربردی در صنعت چرم مصنوعی و مصارف زیست پزشکی شدند، به همین منظور مجله صبحگاهی «طلوع» صبح چهارشنبه ۳ بهمن ماه میزبان ندا عزیزی‌ها مجری طرح «تولید الیاف پلی استر متخلخل به‌وسیله کلرید سدیم» می‌شود و با وی در خصوص تولید این الیاف و کاربرد آن به گفتگو می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از برنامه «طلوع» فردا، اعظم کریمی مجری برنامه میزبان محسن کوهکن نماینده مجلس می‌شود و با وی درخصوص «نقش قانون گذاری در پیشبرد صنعت» گفتگو می‌کند.
فیروزه آدابی خبرنگار علمی در این برنامه به بیان دست آورد‌های علمی و ایران و جهان می‌پردازد.
«طلوع» تنها برنامه صبحگاهی شبکه‌های سیما است که ماهیت علمی آموزشی دارد و مخاطبانش جامعه علمی کشور است. این برنامه یک جنگ علمی و فرهنگی است که در آن علاوه بر بررسی موضوعات مختلف پزشکی، روانشناسی، تازه‌ترین اخبار و دستاورد‌های علمی کشور با رویکرد تقویت غرور و افتخار ملی، اطلاع رسانی می‌شود.
برنامه «طلوع» به تهیه کنندگی علی خسروی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۹:۱۵ به صورت زنده از برج میلاد تهران به روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صنعت کشاورزی پیشبرد صنعت قانون تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: این حمایت‌ها شامل بازدیدهای مسوولان، تبلیغات رسانه‌ای و برخورداری از مزایای تبصره ۱۸ قانون بودجه است.   امیررضا رجبی افزود:در دولت سیزدهم سهم مالیات تولیدکننده کاهش یافته است؛ به طوریکه در حال حاضر سهم تولیدکنندگان در حوزه مالیات ۱۸ درصد است؛ اما در گذشته این رقم ۲۵ تا ۳۰ درصد بود، اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی نیز اعلام کرده که شناسایی مودیان مالیاتی در استان رشد خوبی داشته است.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:در خصوص جرایم واحدهای صنعتی نیز بدون بررسی و کارشناسی‌های لازم، اعمال جرایم امکان‌پذیر نیست و این اداره کل از تولیدکنندگان در این زمینه حمایت می‌کند.   رجبی افزود: بسیاری از دستگاه‌های دولتی و نهادها نمی‌توانند هر ثبت سفارشی را برای واردات انجام دهند؛ به طور مثال، در صورت وجود کالای تولید داخل مشابه، امکان واردات وجود ندارد مگر در موارد خاص که بررسی فنی انجام گیرد.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: اگر واحد تولیدی افزایش تولید بیش از ۲۰ درصد داشته باشد، می‌تواند درخواست خود مبنی بر افزایش سهمیه تخصیص ارز را به اداره کل صنعت استان منعکس کند تا پیگیری لازم انجام شود، در این زمینه ابتدا باید میزان تولید قبلی واحد صنعتی در سامانه‌ها ثبت شود تا تقاضا برای تخصیص ارز اضافه انجام ‌گیرد.      

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان / ۱۱ هزار طرح پژوهشی دانشگاه و صنعت در حال اجرا + فیلم
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان صنایع ریلی
  • صنعت ریلی کشور نیازمند یک استراتژی یکپارچه