Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ سرهنگ حسین رجبی گفت: اطلاعات رزمندگان غرب و شمال‌غرب در جبهه مغفول مانده است که طی برنامه های مختلفی تبیین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ حسین رجبی رییس ستاد اجرایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ظهر روز سه شنبه در نشست خبری همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور که در معراج الشهدای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اجلاسیه سه هزار شهید این استان به خوبی برگزار شد و همراهی و همدلی مناسبی بین مسئولان را در این اجلاسیه شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجلاسیه های ملی بزرگ و مختلفی در تمام استان ها در سطح کشور برپا شده است اما کنگره استان قزوین از برترین ها و شاخص های اجلاسیه ها بوده است که تعامل همه جانبه بین ارگان های استان برقرار شد و اصحاب رسانه نیز تلاش کردند.


وی ادامه داد: اگر بخواهیم به علل این برتری و جامعیت اشاره کنیم باید بدانیم که یک تعامل و هماهنگی همه جانبه بین همه ارگانهای استان برقرار شد و نیز توان اصحاب رسانه محترم استان که بر کسی پوشیده نیست.

رییس کنگره سه هزار شهید استان قزوین یادآور شد: رسانه ها توانستند در جهت دهی اذهان عمومی به سمت و سوی کنگره موفق باشنند و به همت این سانه ها برگ درخشانی در تاریخ قزوین ثبت شد.

رجبی مطرح کرد: بسیاری از اطلاعات نسبت به رزمندگان جنوب کشور جمع آوری شده و اطلاعات رزمندگان در جبهه غرب مغفول مانده است که طی برنامه های مختلفی تبیین خواهد شد و همایش روز ۱۵ بهمن آغازی برای تبیین این نقش خواهد بود.

گفتنی است در این نشست، سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، سرهنگ سید مجتبی اشرفی معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، سرهنگ حسین رجبی مسوول ستاد اجرایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ، سرهنگ حسین روزبهانی فرمانده رکن سوم لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی و برخی از مسوولین وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین رزمندگان کنگره ملی سه هزار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود