Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی اظهار داشت: سیاست گذاری در خصوص نحوه توزیع گوشت قرمز وارداتی شامل منجمد و لاشه سرد مطابق دستور العمل اجرایی توزیع کالاهای اساسی که در تاریخ یکم بهمن ماه سال گذشته به تصویب کارگروه تنظیم بازار کشور رسیده و به استان ها ابلاغ شده است، توسط کارگروه تنظیم بازار استان و با اولویت توزیع در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و صنوف منتخب تنظیم بازار صورت می گیرد و خارج از حیطه وظایف اداره پشتیبانی امور دام استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تاکید کرد: جلوگیری از قاچاق دام به خارج از کشور در حیطه وظایف و مسئولیت های قانونی اداره کل پشتیبانی امور دام استان نیست.

مدیر پشتیبانی امور دام لرستان، بیان داشت: در پنج سال اخیر هیئت بازرسی کل استان در دو مرحله طی سال ۹۴ و امسال عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام استان را از زوایای مختلف دقیقا بررسی کرده است، لذا به مسائل کاملا اشرافیت داشته و دارند.

شاهرخی با بیان اینکه در دو سال اخیر هیچگونه قرار دادی برای فروش مدت دار نهاده ها یا فرآورده های دامی منعقد نشده است، گفت: با همکاری و مساعدت اداره کل بازرسی استان و معاونت اقتصادی اداره کل اطلاعات استان اقدامات حقوقی و قضایی بر علیه اشخاص بدهکار در راستای وصول مطالبات شرکت امور پشتیبانی دام انجام شده است.

وی، بیان داشت: با پیگیری های مستمر و جدی صورت گرفته، بیش از ۵۰ درصد مطالبات وصول شده و برای وصول مابقی مطالبات در محاکم قضایی طرح دعوی شده است که مساعدت مقام محترم قضایی استان مبنی بر دستور تسریع در امر رسیدگی مورد انتظار است.

کد خبر 4520858

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم افزود: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع لاشه و گوشت به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که به صورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است‌.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

نوری با اعلام اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند تشریح کرد: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جز محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6085766

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • بیماری تب برفکی در شرق کشور تحت کنترل است
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود (فیلم)
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • فیلم/ عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان