Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" از ضرب شسلنگرت نشان دادن پلیس به سارقان و دستگیری 20 سارق طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش رکنا، سرهنگ"اسماعیل زراعتیان" با اعلام این خبرگفت: طرح ضربتی پلیس با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد قاطع با سارقان در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان مرودشت طی 48 ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" افزود: ماموران پس از شناسایی تعدادی از سارقان، طی 2 روز گذشته با اکیپ های جداگانه و در طرح های ضربتی اقدام به بازرسی از این منازل و پاتوق ها کردند و موفق شدند تعداد 20 نفر سارق را دستگیر و به مقرهای انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ "زراعتیان" ادامه داد: در بازجویی های فنی و پلیسی از دستگیر شدگان بیش از 20 فقره سرقت از قبیل سرقت از ساختمان های نیمه کاره، درون خودرو، دوچرخه، منزل، احشام، خودرو و تلفن همراه به همراه مقادیری اموال سرقتی کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

رئیس پلیس شهرستان "مرودشت" در پایان با اشاره به اینکه در اعترافات سارقان، سرقت درون خودرو دارای بیشترین فراوانی می باشد به صاحبان وسایل نقلیه توصیه کرد: از رها کردن خودرو در معابر، نقاط تاریک و پرت خودداری کرده و حتی المقدور شب ها وسیله نقلیه خود را داخل پارکینگ منزل قرار دهند و آن را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران! خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود رفتار زشت یک معلم ایرانی با دانش آموز سرکلاس درس+ فیلم جزییات انفجار شدید در پاسداران تهران + عکس آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس قتل یکی از اعضای طایفه قلندرزهی توسط ریگی ملکی ها/ در مسجد مکی زاهدان چه گذشت ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس جرم سرقت منزل اخبار حوادث پلیس دستگیری سارق سارقان ساعت عکس تهران زن فیلم پرونده پسر عاشق دختر مرد تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز