Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این نشست حاضران با بررسی نتایج نظر سنجی‌های صورت گرفته از عکاسان مطبوعاتی و خبری به بحث و تبادل نظر پیرامون شرایط کاری عکاسان شاغل در رسانه‌ها و نحوه تعیین قیمت عکس مطبوعاتی پرداختند. 

در این جلسه مقرر شد جلسات این کارگروه به صورت مستمر در انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برای نگارش نهایی متن تعرفه عکس مطبوعاتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعضای این کارگروه که به دبیری آقای ساتیار امامی تشکیل شد شامل آقایان مرتضی فرج آبادی از ایسنا، محمدرضا علی مددی از ایرنا، روشن نوروزی از ایران ایمیجز، مازیار نیک خلق از میزان، عمید فراهی از آنا، مرتضی فخری نژاد از صدا و سیما، شهاب واجدی از باشگاه خبرنگاران جوان و حسن موسوی از خبرگزاری مهر است.

 

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انجمن عکاسان عکاسان مطبوعاتی دبیران عکس آژانس های عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی

سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد منطبق با سنت ایرانی و اسلامی " رافت و بخشش "، تصمیم گرفته است در پرونده حادثه امنیتی روز جمعه، به عنوان شاکی خصوصی، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش‌سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد.

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد در پی تماس های مکرر از سوی رسانه های فرانسوی که علاقمند بوده اند در باره موضع سفارت در خصوص پرنده قضایی باز شده علیه فردی که در تاریخ جمعه ۱۹ آوریل ۱۴۰۳، با به تن کردن یک جلیقه انفجاری غیر واقعی، به یکباره وارد بخش کنسولی سفارت ایران شده و برای چند ساعت باعث بوجود آمدن فضایی از ارعاب شد و با توجه به سن نامبرده و شکنندگی وضعیت روحی روانی و جسمانی وی و با توجه به این که وی عامل آتش زدن بخش کنسولی سفارت در سپتامبر ۲۰۲۳ نیز بوده است، سفارت بر این اعتقاد است که این فرد ایرانی الاصل، به رغم اقدام جنایی اش، شخصا قربانی فضای ایران هراسی بوجود آمده و ترویج شده از سوی افراد، گروه ها و لابی های ضد ایرانی است و در نتیجه ، منطبق با سنت ایرانی و اسلامی " رافت و بخشش "، سفارت تصمیم گرفته است در این پرونده در دست بررسی ، به عنوان شاکی خصوصی، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد.

سفارت امیدوار است این تصمیم - که نشان میدهد نمایندگی های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان، قبل از هر چیز، و صرف نظر از باورهای ایرانیان، به عنوان " کانون " های واقعی خانوادگی برای همه ایرانیان، می باشد- به این فرد اجازه خواهد داد خود را باز یابد و به زندگی عادی برگردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی