Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@19:46:33 GMT

برندسازی "حسی" برای برند شخصی (سواد زندگی)

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۶۳۴۲

برندسازی 'حسی' برای برند شخصی (سواد زندگی)

* در ادامه درس های "برندسازی شخصی" بحث امروز درباره برندسازی حسی (مبتنی بر حواس پنجگانه) و نیز اصولی مانند اصل "حضور" برند و "شبکه های اجتماعی برند" است.

* اگر دوست دارید برند شخصی تان را بسازید و در مسیری جدید رشد کنید، پیشنهاد می کنیم درسگفتارهای "دکتر رسول بابایی"که هفته ای یک بار در "سواد زندگی" منتشر می شود را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* درس جدید برندسازی شخصی را اینجا مطالعه کنید:

________________________________________________

"سواد زندگی"، مدرسه آموزش های دانش پایه عصر ایران
http://www.savadezendegi.com/
کانال سواد زندگی در تلگرام:  t.me/savadzendegi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برندسازی شخصی برندینگ رسول بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد

غول خودروسازی برقی چینی به  نام بی‌وای‌دی(BYD) یک ابرخودرو مفهومی جسورانه را از طریق برند ممتاز فنگ چنگ بائو(Fang Cheng Bao) ارائه کرده است. خودروی سوپر ۹(Super ۹) بدون سقف و شیشه جلو است و درهای قیچی مانند دارد و ظاهرا در حال تولید است.

به گزارش ایسنا، بی‌وای‌دی بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی در جهان است و ۲۰ درصد از ۱۰ میلیون خودروی برقی فروخته شده در سراسر جهان در سال گذشته را تولید کرده است. در مقایسه تسلا ۱۳ درصد، فولکس واگن ۹ درصد و جنرال موتورز ۶ درصد فروش داشته‌اند.

به نقل از نیواطلس، این برند همچنین برند غالب در بزرگترین و سریع‌ترین رشد جهانی بازار خودرو است. این در زمانی است که صنعت جهانی در حال شروع تحولات عظیمی است که به سمت استفاده از برق می‌رود.

در سال ۲۰۱۰، وقت خود را صرف اتوبوس‌های ابرخازنی که در نمایشگاه عظیم جهانی شانگهای به گردش در می‌آمدند، کردیم. زمانی که دولت چین حکمی صادر کرد که این مکان هیچ هیدروکربنی منتشر نمی‌کند، بی‌وای‌دی کار ساخت اتوبوس‌های برقی را به عهده گرفت. آنها بی عیب و نقص کار کردند.

بی‌وای‌دی یک مجموعه صنعتی قابل توجه است که در حال حاضر برای پیشروی در برق‌رسانی به کشوری با ۱.۵ میلیارد نفر ساخته شده است، بنابراین تصادفی نیست که شرکت‌های سازنده آن، تلفن‌های هوشمند و مونوریل‌های برقی می‌سازند.

فانگ چنگ بائو و طرح مفهومی سوپر ۹

این طرح مفهومی نشانه دیگری است مبنی بر اینکه چین به طور جدی قصد دارد به همان اندازه متقاعد کننده به دنبال بازار خودروهای سوپراسپرت باشد که در حال حرکت برای تسلط بر بازار محصولات ارزان قیمت است.

فنگ چنگ بائو یک برند رده بالا است که توسط بی‌وای‌دی توسعه یافته است. تا این لحظه، این شرکت بر روی خودروهای شاسی بلند الکتریکی تمرکز کرده است.

انتظار می‌رود بائو ۹ باتری الکتریکی داشته باشد.

این خودرو دو سرنشین با درهای قیچی مانند، کابین خلبان دوگانه که توسط نواری از بدنه جدا شده و صندلی‌های فیبر کربنی یکپارچه ساخته می‌شود. این کابین دارای یک کابین به سبک جت جنگنده، با فرمانی است که خودروهای فرمول یک را تداعی می‌کند و با دکمه‌ها و کنترل‌های اضافی در دو طرف و پایین فرمان مرکزی آن قرار دارد.

شاسی آن از جنس فیبر کربن است که وزن را پایین نگه می‌دارد اگرچه همچنان از یک بسته باتری سنگین استفاده می‌شود. هیچ سقف یا شیشه جلویی وجود ندارد و راننده و سرنشین به طور کامل حس سرعت را تجربه می‌کنند. در هر صورت، این یک طراحی جسورانه و جذاب است.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • از رنجی که می‌برند...
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی» اجرایی می‌شود
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»