Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۲ روستای لرستان امروز برق‌رسانی شدند تا تعداد روستای صاحب برق استان به ۲۷۲۰ روستا برسد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد مرادپور ظهر امروز در جلسه بررسی برق‌رسانی به روستاهای بدون برق استان لرستان که با حضور چهل امیرانی، مجری طرح برق‌رسانی روستایی کشور در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد اظهار داشت: بعد از انقلاب شاهد خدمات گسترده ای با توجه به تحریم‌های ظالمانه در بخش‌های مختلف از جمله مناطق محروم در سطح کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی درصدد نادیده گرفتن و دلسرد کردن مردم نسبت به خدمات ارزنده انقلاب اسلامی هستند، از این رو در این زمینه باید خدمات ارائه‌شده به عناوین مختلفی به گوش مردم برسند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستانعنوان کرد: 250هزار کیلومتر شبکه برق‌رسانی روستایی در سطح کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از خدمات ارزنده این انقلاب است که جای تقدیر دارد،  باید تلاش شود مردم به روش‌های جدید و نو نسبت به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه شوند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات به روستاها شامل برق، آب و سایر خدمات یک اقدام قابل قبول و تحسین است، اما در کنار آن باید کسانی که به روستاها برگشته به فکر توسعه و آبادانی روستا باشند.

مرادپور گفت: انتظار ما از شرکت توزیع برق این است که در کارهای پژوهشی و نوآورانه ورود پیدا کرده تا شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی در بخش‌های مختلف برق‌رسانی باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان خطاب به مجری طرح برق رسانی روستایی توانیر در سطح کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم لرستان را در بحث برق‌رسانی روستایی ویژه ببینید و در بحث تخصیص نقدینگی این استان نیز به‌صورت ویژه دیده شود، زیرا پیمانکاران ما با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

به گزارش تسنیم، مراسم افتتاح برق رسانی به روستای دارانه الشتر به نمایندگی از 52 روستای استان لرستان ظهر امروز با حضور مجری طرح برق‌رسانی روستایی کشور انجام شد.

انتهای پیام/

R41450/P4001/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: شهرستان ایجرود ۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که نیازمند اجرای طرح هادی است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه جانبه مناطق روستایی دارد، افزود: باید به تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی برای بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی نواحی روستایی توجه کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: هدف از اجرای طرح هادی روستایی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و ارائه خدمات محیط زیستی و عمومی است.

خواجه‌ای گفت: اهمیت اجرای طرح هادی با توجه به ضرورت گسترش روستا‌ها برای رفاه حال روستائیان و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی هر روز بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: ساختار کالبدی روستا‌ها که در طول زمان و بنا بر مقتضیات گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است با اجرای طرح هادی روستایی و احداث ساخت و ساز‌های جدید، خانه‌های با دوام، تعریض معابر، ایجاد پارک و فضای سبز، ایجاد کاربری‌های مورد نیاز از قبیل آموزشی، درمانی، نظامی و انتظامی متحول، و موجب رونق نسبی و افزایش حس امنیت در روستاییان می‌شود.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی، در زیباسازی روستا‌های استان نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

استان زنجان ۹۳۵ روستا دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار