Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آفرینش‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: فعال‌سازی هنرهای تجسمی و نمایشی از اهداف امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سودابه امینی عصر امروز در آیین افتتاحیه سالن آمفی‌تئاتر مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راه‌اندازی و فعال‌سازی هنرهای تجسمی و نمایشی از اهداف امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل فعال و پرانرژی بودن نیروی انسانی استان چهارمحال و بختیاری نخستین دوره توانمندسازی مربیان، کارشناسان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان برگزار می‌‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همه شهرستان‌های گلستان راه‌اندازی می‌شودجایگاه کانون پرورش فکری برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق در اردبیل ارتقا می‌یابد

مدیر آفرینش‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: برنامه‌ریزی جدی برای فعالیت بیشتر انجمن سینماگران نوجوان داریم و انجمن‌های ادبی نیز در چهارمحال و بختیاری بسیار فعال است که به دلیل واحد فعال و توانمند است.

امینی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال با شعار "تمرین زندگی و زندگی کردن تمرین می‌خواهد" برنامه‌های متعدد با محوریت شکوفایی خلاقیت‌های فرهنگی، هنرری و ادبی طراحی کرده است.

وی تصریح کرد: آینده چهارمحال و بختیاری از جهت معرفی چهره‌های هنرمند و ادیب بسیار روشن است و بافت روستایی آن باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، همچنین  بانشاط‌‌سازی دانش‌آموزان روستایی و تجهیز مراکز سیار روستایی ضروری است.

مدیر آفرینش‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به محور فعالیت‌های 42گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از قبیل قصه‌خوانی، کتاب‌خوانی و هنرهای نمایشی بیان کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی نیز این ارگان برنامه‌های مختلف برگزار می‌کند.

امینی عنوان داشت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌محور است و اگر سایر ارگان‌ها فقط در هفته کتاب و کتاب‌خوانی به این مقوله می‌پردازند فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمام طول سال بر کتاب‌خوانی متمرکز است.

وی ادامه داد: تجهیزات کتابخانه‌ها از منظر کتاب به ویژه در زمینه تولید و شناسایی کتب مناسب باید در کشور و استان چهارمحال و بختیاری غنی‌سازی شود که برنامه‌های جدی برای آن در نظر گرفته شده است.

امینی اضافه کرد: لازم است با ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش ارتباط داشته باشیم وخلأهایی که وجود دارد را از طریق فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برطرف کنیم.

انتهای پیام/

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زهرا آبسوران  افزود: این طرح در شهرهای تکاب، شاهیندژ، پیرانشهر، سلماس، نقده، سردشت، پلدشت، چایپاره، چالدران، براساس تفاهم نامه موجود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ کلاس در مدارس دولتی اجرا می‌شود و طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون حضور خواهند داشت.

آبسوران اضافه کرد: بیش از ۲٠ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون استان به تشریح جزییات و وظایف مراکز و کارشناسان ستادی در طی فرآیند اجرای طرح اشاره کرد و آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین با مراکز فرهنگی هنری کانون، کسب تجربه‌های جدید در یادگیری، ترغیب به مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن زمینه‌ جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از اهداف این طرح برشمرد.

 

آبسوران همچنین گفت:  ساخت ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان نیز در سلماس اجرایی می شود.

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود