Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:04:37 GMT

دستگیری یکی از عوامل ترور عضو برجسته حماس در لبنان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۶۶۴۰

دستگیری یکی از عوامل ترور عضو برجسته حماس در لبنان

ارتش لبنان اعلام کرد که یکی از عوامل ترور محمد حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس در این کشور را دستگیر کرده است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، ارتش لبنان در  اطلاعیه ای از دستگیری یکی از عوامل ترور "محمد حمدان" از رهبران جنبش حماس در این گشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه ارتش لبنان این فرد اعتراف کرد که از سال 2014 میلادی توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد به خدمت گرفته شده است.

محمد حمدان از اعضای جنبش حماس در اوایل سال 2018 میلادی بر اثر انفجار خودرویی بمب گذاری شده در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان زخمی شد.

لبنان در آن زمان موساد را مسئول ترور این رهبر حماس دانست و  دستگاه‌های امنیتی لبنان موفق شدند دو افسر اسرائیلی شرکت‌کننده در عملیات ترور نافرجام محمد حمدان از رهبران جنبش حماس در شهر صیدا در جنوب لبنان را شناسایی کنند.

انفجار یک خودرو در شهر صیدا در لبنان+عکس

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان حماس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان حماس لبنان حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد شریف فراخواند.

جنبش حماس تاکید کرد که فلسطینیان باید با حضور گسترده خود طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی را به شکست بکشانند.

این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با کابینه جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

کد خبر 6082332 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد