Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب طی تذکری شفاهی در صحن علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه ۲ بهمن ماه) مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر دفاع گفت: اسامی مناطق جنگی اعلام شد اما کرمانشاه و اسلام‌آباد از این مناطق حذف شده‌اند که این ظلم بزرگی در حق مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجری تصریح کرد: در حالی که اهواز و ایلام جزو مناطق جنگی هستند و حذف کرمانشاه ظلم بزرگی است.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: به حقوق بسیجیان مسن توجه کنید، این افراد با سختی معیشت می‌کنند و باید حقوق قانونی آن‌ها پرداخت شود.

نماینده مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب تاکید کرد: موضوع زلزله زدگان کرمانشاه موضوع هم باید مورد توجه قرار گیرد، بخش زیادی از این آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه بلاتکلیف هستند و بنیاد مسکن هم در این مورد اقدامی نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کلیه کودکان زیر ۵ سال (کلیه متولدین ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ به بعد) در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه همزمان با سایر دانشگاه‌های مناطق غیر گرمسیری کشوردر دو نوبت اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان که از نظر بیماری بومی فلج اطفال در مرز شرقی هستند همچنین تردد اتباع از کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان به کشور ایران باعث شده است اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حفظ این دستاورد بزرگ (ریشه کنی فلج اطفال در کشور) و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش ویروس پولیو عملیات سالانه ایمن سازی تکمیلی در ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام می‌گردد.

به گفته وی نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از تاریخ ۲ اردیبهشت ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه سال جاری برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان آغاز می‌شود و مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای طرح در سطح استان به این صورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال به صورت خانه به خانه توسط تیم‌های عملیاتی انجام می‌شود.و اجرای آن در مناطق شهری و روستایی به صورت خانه به خانه اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر، واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند و از تعداد ۱۶۹۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۳۷۲ نفر بازدید، بررسی و پیگیری کرده و اقدامات بهداشتی لازم را به عمل می‌آورند.

کد خبر 6085986

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود