Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:28:57 GMT

چینی‌ها در تمرین تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۶۷۳۶

چینی‌ها در تمرین تیم ملی

تعداد زیادی خبرنگار چینی امروز به محل تمرین تیم ملی، آمدند.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت ١٧:٣٠ در زمین شماره دو ورزشگاه کریکت پیگیری شد.

امروز خبرنگاران چینی زیادی به محل تمرین تیم ملی آمدند تا این تمرین را پوشش خبری دهند. البته برخی از آن‌ها که قصد داشتند تمرین را به صورت زنده پخش کنند، اجازه حضور در کنار زمین را پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه بازیکنان از ساعت ١٧:١۵ در محل تمرین حاضر شدند و پس از کمی کار با توپ، با صحبت‌های کی‌روش تمرین رسما از ساعت ١٧:٣٠ آغاز شد.

در آغاز تمرین امروز بازیکنان در میانه زمین جمع شدند بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه زیر نظر کی‌روش به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

امروز همه بازیکنان بدون مشکل و مصدومیت تمرین کردند.

با گذشت ١۵ دقیقه، خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر چین، عصر فردا از ساعت ١٧:٣٠ در زمین شماره دو ورزشگاه کریکت انجام خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فضانورد چینی به مدار زمین می‌روند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، آژانس فضایی سرنشین دار چین اعلام کرد، سفینه فضایی خدمه شنژو۱۸ روز چهارشنبه به سکوی پرتاب مرکز پدتاب ماهواره جیوکوان در شمال غربی چین منتقل شده و بواسطه موشک لانچ مارچ این عملیات اجرا می‌شود.

موشک و سفینه فضایی از کارخانه آزمایش مونتاژ آن از یک مسیر یک و نیم کیلومتری گذر و به محل پرتاب منتقل شدند. موشک به همراه فضاپیما به صورت عمودی برای آزمایش قبل پرتاب بررسی شد تا مشکلات احتمالی قبل از پرتاب برطرف شود و زمان انتظار برای اجرای مأموریت کاهش یابد.

بر اساس گزارش این آژانس، امکانات و تجهیزات موجود در سایت پرتاب در شرایط خوبی قرار دارند و بررسی‌های مختلف عملکرد قبل از پرتاب مجدد صورت می‌گیرد.

آژانس فضایی سرنشین‌دار چین گفته است: سفینه فضایی به زودی و در زمان مناسب پرتاب می‌شود و اکنون چین آماده پرتاب فضانوردان مأموریت شنژو۱۸ است.

به گفته این سازمان، عملیات پیش‌رو پروژه فضانوردی بزرگی است که نشان دهنده پیشرفت چین در حوزه فضاپیما‌ها و فضانوردی است. تیم شنژو۱۸ شامل سه فضانورد حرفه‌ای است که طی یک مأموریت شش ماهه به ایستگاه فضایی این کشور سفر سفر می‌کنند.

این ایستگاه فضایی در اوایل سال ۲۰۲۱ پرتاب شده و تا کنون میزبان چندین مأموریت فضایی بوده است.

مأموریت شنزو۱۸ نشان دهنده توانایی‌های پیشرفته چین در فضانوردی و فضاپیما‌های ساخته شده در داخل کشور است. این مأموریت جدید همچنین نشانگر تمامیت چین در تلاش برای توسعه فناوری‌های فضایی و ارتقای نفوذ فضایی کشور است.

با اجرای این عملیات چین به عنوان یکی از کشور‌های پیشرو در صنعت فضایی جای می‌گیرد و نشان می‌دهد که توانایی برنامه‌های پیشرفته فضایی را دارد. این مأموریت همچنین بیانگر آن است که چین به سرعت در جهت توسعه فضانوردی و فضاپیما‌های پیشرفته قدم بر می‌دارد و در آینده نیز نقش مهمی در اکتشافات فضایی خواهد داشت.

هدف اصلی این مأموریت، تعمیر و نگهداری آرایه خورشیدی ماژول هسته «تیانه» (ایستگاه مداری چین) است. پنل‌های خورشیدی بزرگ این آرایه در معرض برخورد ریزشهاب‌سنگ‌ها قرار دارند و به همین دلیل نیاز به تعمیر و بازسازی آن به منظور پیشبرد مأموریت‌ها و اهداف فضایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه فضانورد چینی به مدار زمین می‌روند
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران