Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:57:55 GMT

کرمان| امهال وام‌های کشاورزی هنوز اجرایی نشده است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۶۸۴۱

کرمان| امهال وام‌های کشاورزی هنوز اجرایی نشده است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان مشکلاتی به ویژه برای کشاورزان وجود دارد گفت: بحث امهال وام‌های کشاورزی هنوز اجرایی نشده و کشاورزان را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین امیری عصر امروز در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد با اشاره به اینکه در ایام جنگ تحمیلی اقتصادی علیه کشورمان هستیم اظهار داشت: جای خرسندی است که در چنین شرایطی از روز گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگی در استان کرمان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت به توان و ظرفیت جوانان در کشور اهمیت داده و به این مسئله توجه خاصی دارد گفت: تغییر ترکیب دولت به سمت جوانان بیانگر این موضوع در دولت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه دولت برای ورود به حاشیه‌نشینی مشکلاتی دارد که بخشی از آنها قانونی است افزود: خوشبختانه می‌بینیم که سمن‌های جوانان در حوزه‌ها وارد شده و فعالیت خوبی دارند.

گلایه کشاورزان جنوب کرمان از عدم امهال وام‌های کشاورزی؛ وعده نوبخت برای امهال وام‌ها تا شنبهدرخواست 170 نماینده برای امهال وام های کشاورزیکرمان| بانک‌ها همکاری خوبی برای امهال وام های کشاورزی ندارندوی با بیان اینکه سمن‌های جوان کمک خوبی برای دولت هستند و آمادگی داریم در بودجه سال 99 اعتباری برای مجمع ملی سمن‌های جوان دیده شود بیان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و وجود سمن‌های جوان در کشور یک دستاورد بزرگ برای نظام است.

امیری با اشاره به اینکه فضای مجازی یک واقعیت غیر قابل انکار است که دشمن از آن برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می‌کند گفت: سمن‌های جوان باید اخلاق اسلامی را در فضای مجازی حاکم کنند و این ظرفیت در این طیف از جامعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در راه‌اندازی بورس پسته استان کرمان اولین محموله‌ای که در بورس پسته ارائه شد توسط یک جوان زرندی بود که جای تقدیر دارد افزود: البته در استان کرمان مشکلاتی به ویژه برای کشاورزان وجود دارد که بحث امهال وام‌های کشاورزی از آن جمله است که هنوز اجرایی نشده و کشاورزان را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است.

انتهای پیام/

R7860/P4001/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان

 درویشی از اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی سبزی سالم ویژه زنان روستایی و ‏عشایری شهرستان کرمان با هدف توانمند‌سازی و فراهم کردن زمینه اشتغال برای آن‌ها خبر داد.‏

 وی افزود: جهاد کشاورزی با هدف ترغیب زنان روستایی به ایجاد باغچه سلامت، تولید محصول سالم و ارگانیک و درآمدزایی با همکاری مرکز جهاد کشاورزی باغین در ابتدای کار توزیع بذر کشت سبزیجات به زنان روستایی داوطلب برای ایجاد باغچه های خانگی را انجام داد. 

‏ وی در خصوص اهمیت اجرای طرح‌های ویژه زنان روستایی بیان کرد: حمایت از اشتغال زنان روستایی با اجرای برنامه های ‏آموزشی و ترویجی برای آنان و حمایت مالی آنان از طریق صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی، ‏موجب تقویت روحیه خودباوری و تعاملات اجتماعی زنان، ایجاد انگیزه تولید برای ارتقای معیشت خانواده، بهره ‏مندی خانوار روستایی از تغذیه سالم، درآمد زایی برای آنان و توسعه پایدار روستایی می شود‌. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان افزود: ترویج فرهنگ تولید و مصرف سبزیجات سالم خانگی به منظور سلامت و بهبود تغذیه خانوار‌های روستایی از اهداف این طرح می باشد. 

وی بیان داشت: همچنین به منظور ارتقای سطح سلامت تغذیه خانواده از روش‌های بیولوژیکی وغیر شیمیایی برای مبارزه با آفات و علف‌های هرز استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان