Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:41:59 GMT

ژابی: بی گناهم، فرار مالیاتی نداشته ام

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۰۰۹

ژابی: بی گناهم، فرار مالیاتی نداشته ام

ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال، لیورپول و بایرن که به فرار مالیاتی متهم شده، امروز در دادگاه به دفاع از خود پرداخت و هرگونه تخلف از جانب خودش را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز علاوه بر رونالدو، به تخلف مالیاتی ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی پیشین رئال مادرید هم رسیدگی شد. کسی که متهم است در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 مالیات درآمدهایش را نپرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف پرونده رونالدو، ژابی آلونسو در پروسه محاکمه‌اش با قاضی پرونده برای پرداخت جریمه نقدی توافق نکرده و دادستانان پرونده برای او 5 سال حبس درخواست کرده‌اند.

 

 

 

 

او پس از اتمام جلسه دادگاهش گفت:« باید در این مورد صبر کنیم و ببینیم که عدالت چگونه اجرا می شود. دادگاه قبلی مرا محکوم کرد و من در این دادگاه به بی گناهی ام تاکید دارم و خواستار اجرای عدالت هستم. توافق با دادگاه برای پرداخت غرامت؟ نه؛ چون من مطمئنم و اعتقاد دارم که همه چیز را درست انجام داده ام و چیزی برای مخفی کردن ندارم. من این پرونده را تا آخر ادامه خواهم داد چون مطمئنم که مرتکب خلافی نشده ام.»

 

ژابی در مورد مواجهه احتمالی اش با رونالدو گفت:« رونالدو را ندیدم. ما در سالن های متفاوتی بودیم.»

رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو ژابی آلونسو بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو ژابی آلونسو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

منبع:‌خبرورزشی

tags # کریستیانو رونالدو ، آمریکا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • زمانِ بایرلورکوزن است...
  • جلوگیری از فرار مالیاتی چند همتی با شناسایی ۱۴۰ شرکت صوری
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!