Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین ملی پوشان با حضور وسیع چینی ها برگزار شد.

طرفداری- تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران قرار بود با حضور سه دوربین پخش زنده تلویزیون‌های کشور چین برگزار شود،‌ اما از حضور آنها ممانعت به عمل آمد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با چین آماده می‌کند از ساعت 18 به وقت محلی در زمین شماره 3 استادیوم کریکت تمریناتش را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حضور گسترده خبرنگاران و گزارشگران کشور چین باعث تعجب مسئولان تیم ملی فوتبال و نمایندگان رسانه‌های ایرانی شد.حضور پرتعداد خبرنگاران چینی در تمرین امروز کاملاً مشهود بود و آنها پیرامون ترکیب تیم ملی و تاکتیک شاگردان کی‌روش در بازی‌های گذشته از خبرنگاران ایرانی سوال می‌پرسیدند.

*چینی‌ها امروز با دست پر و با تجهیزات کامل به محل برگزاری تمرین تیم ملی آمده بودند و سه کامیون بزرگ که تجهیزات پخش زنده تلویزیون‌های کشور چین را حمل می‌کرد، در کنار زمین تمرین تیم ملی مستقر شد اما مسئولان ایران اجازه حضور آنها را در تمرین ندادند. با توجه به اینکه برای حضور خبرنگاران در محل تمرینات تیم‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و تعداد زیادی از خبرنگاران چینی در تمرین حاضر بودند مسئولان تیم ملی اعلام کردند زمین محل تمرین تیم ملی ظرفیت تجهیزات و امکانات خبرنگاران چینی را ندارد و به همین علت آنها موفق نشدند تمرین تیم ملی را به صورت زنده پوشش بدهند.

* گزارشگر تلویزیون CCTV یکی از شبکه‌های معتبر کشور چین در تمرین امروز حاضر بود و درباره بازیکنان محروم ایران در دیدار با چین سوالاتی را از خبرنگاران می‌پرسید وی همچنین در لابه‌لای صحبت‌های خود مدعی بود تیم ملی فوتبال ایران تیمی بسیار قوی است که بعید به نظر می‌رسد مقابل چین تن به شکست بدهد و آنها به این دلیل حضور گسترده در تیم ملی دارند چون حضور کارلوس‌ کی‌روس در رأس هرم تیم ملی ایران و همچنین لی‌پی در رأس هرم ملی چین بازتاب رسانه‌ای زیادی در بین کشورهای آسیایی خواهد داشت.

* پیش از آنکه تمرین امروز تیم ملی شروع شود باز هم بازیکنان مشغول زدن ضربه به سمت دروازه‌ها بودند که در این آیتم مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج‌صفی و سردار آزمون درون دروازه ایستاده و واکنش‌های جالبی داشتند. طی هفته‌های اخیر دروازه‌بانی بازیکنان تیم ملی در بازی‌های درون تیمی پیش از شروع تمرین سوژه اصلی بوده و بعضاً آنها اجازه نمی‌دهند علیرضا بیرانوند در تمرینات غیررسمی درون دروازه بایستد و خود آنها برای سرگرمی واکنش‌هایی را روی ضربات نشان می‌دهند.

* بخش اول تمرین تیم ملی به گرم کردن بدن‌ها اختصاص داشت و در بخش بعد بازیکنان به نوعی هندبال بازی کردند هیجان این مسابقه برای ملی‌پوشان به حدی بالا بود که وقتی تیم آبی برنده شد آنها با توپ به سمت تیم بازنده حمله کرده و از خجالت تیم سبز درآمدند. ضمن آنکه تیم برنده حلقه اتحاد تشکیل داده و به این شکل برتری خود را به رخ دیگران کشیدند.

* وحید امیری که دیدار با چین را به دلیل محرومیت از دست داده است در تمرین امروز پا به پای دیگر بازیکنان حاضر بود و در کارهای گروهی حضور داشت.

* با گذشت 15 دقیقه از تمرین امروز ملی‌پوشان خبرنگاران به بیرون از زمین تمرین هدایت شده و اجازه تهیه گزارش از تمرین شاگردان کی‌روش را پیدا نکردند.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنج‌شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیات رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرایت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087947 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است