Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی عصر سه‌شنبه در حاشیه نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: نگاه ویژه‌ای به مرزنشینان داریم و باید تلاش کنیم که نیازهای آنها به خوبی دیده شوند.

وی با اشاره به لزوم شناسایی و رفع مشکلات مرزنشینان ادامه داد: امروز نشست‌هایی را با مسئولان شهرستان عسلویه از جمله فرماندار، امام جمعه اهل سنت و تعدادی از لنج‌داران داشتیم و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه باید این نشست‌ها و تبادل نظر و گفتمان بین مرزداران و مرزنشینان بیش از پیش انجام شود، خاطرنشان کرد: همه لنج‌داران و مرزنشنینان دنبال کارهای مشروع و قانونی هستند.

وی با اشاره به اینکه ساحل‌نشینان با کارهای غیرقانونی مخالفت دارند، افزود: باید بررسی کنیم که دغدغه‌های ساحل‌نشینان چیست و برای رفع این مشکلات به صورت ویژه اقدام شود.

رضایی تصریح کرد: در صورتی که ترددها و بارهای لنج‌ها قانونی باشد باید تسهیلات لازم را برای تردد آنها فراهم کنیم ولی اگر این ترددها و بار آنها غیرقاونی باشد باید بر اساس قانون با آنها برخورد کنیم.

کد خبر 4520956

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر قاسم رضایی مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست حل مشکلات و چالش‌های تالاب انزلی به ریاست حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی را از معضلاتی دانست که سالیان متمادی مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده است و افزود: مسؤولان باید با جرأت و شجاعت به این مساله ورود کرده و راهکارهای لازم در جهت حل آن را ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را فراهم کرده است.

رئیس شورای قضائی استان همچنین تصریح کرد: رسوبات تالاب و همچنین گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لازم است دستورات انقلابی، قاطع و جسورانه در راستای لایروبی تالاب هر چه زودتر صادر شود، گفت: باید مشکلات شهرستان انزلی را اولویت بندی نموده و از تمام ظرفیت شهرستان در جهت لایروبی تالاب بهره بگیریم.

این مقام ارشد قضائی با تاکید بر اینکه موضوعات زیست محیطی با محوریت تالاب انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان باشد، تصریح کرد: حفظ محیط زیست استان اعم از جنگل، ساحل، تالاب و … همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه قضائی نیز در این مورد پشتیبان دستگاه‌های اجرایی بوده و از هیچ کوششی فروگزار نخواهد کرد.

کد خبر 6084837

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد