Web Analytics Made Easy - Statcounter

زانیولو در رم ماندگار است.

طرفداری - با توجه به شایعات علاقه تیم های رئال مادرید و آرسنال به نیکولو زانیولو، رم قصد دارد قرارداد او را تمدید و دستمزدش را افزایش دهد. کلودیو ویگورلی در گفتگو با تله رادیو استریو گفت:

فکر نمی کنم مشکلی برای تمدید قرارداد با رم وجود داشته باشد. می توانم بگویم هنوز با باشگاه ملاقات نکرده ایم اما فکر می کنم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی منابع شهر رم معتقدند بین درخواست زانیولو و پیشنهاد رم، اختلاف وجود دارد. در حال حاضر زانیولو سالیانه تنها 270 هزار یورو دستمزد می گیرد اما احتمالا دو طرف با دستمزد سالیانه 1 میلیون یورو بدون بند فسخ قرارداد، به توافق می رسند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم چند ماه قبل در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که با ژوزه مورینیو قطع همکاری کند و ده‌روسی را به عنوان جانشین او بر روی نیمکت برای هدایت این تیم انتخاب کرد.


قرارداد این مربی جوان در ابتدا به صورت موقت و تا پایان فصل جاری بود اما عملکرد خوب او در طول این مدت مدیران این باشگاه را متقاعد کرد که پیشنهاد امضای قرارداد جدید و طولانی‌تری را به او ارائه کنند.


حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا خبر داده است که مدیران باشگاه رم در حال تهیه قراردادی چندین ساله برای سرمربی تیم‌شان هستند. گفته می‌شود که این قرارداد سه ساله یا حداقل دو ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود.


مبلغ دستمزدی که برای ده‌روسی در این قرارداد در نظر گرفته شده هنوز مشخص نیست اما این روزنامه خبر داده است که او مبلغی ثابت به علاوه بندهای پاداش متفاوت در این قرارداد خواهد داشت.


او همچنین نقش مهمی را در انتخاب‌های تاکتیکی و همچنین روند آماده‌سازی در اردوی پیش فصل ایفا می‌کند و یکی از شخصیت‌های اصلی این باشگاه در انتخاب و خرید و فروش بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!