Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:00:42 GMT

دستگیری کلاهبردار70میلیاردی درمازندران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۳۱۳

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی ۷۰ میلیارد ریال در ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. ناطقان: سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی فردی با سوء استفاده از جایگاه شغلی و اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی، موضوع بطور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با پیگیری های مشترک قضائی و پلیسی اداره حقوقی بانک عامل و اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی، فرایند پی جویی و رسیدگی پرونده در مراجع قضائی به سرعت انجام شد و حکم جلب و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، اظهار داشت : با توجه به اینکه متهم تحت تعقیب کیفری منجر به بازداشت بوده و همواره خود را از دید ماموران قانون مخفی نگه می داشت با شناسایی مخفیگاهش،در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از شهرستان های غرب استان، شناسایی و دستگیر شد. منبع: مهر برچسب ها: دستگیری ، کلاهبردار ، مازندران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری قاتل فراری در شوش